Mała przyjemność od Perfetti van Melle

Fruittella, popularna marka słodyczy, obecna na polskim rynku już od ponad 25 lat, prezentuje nowość – żelki Jelly Delights. To niepowtarzalny produkt, łączący w sobie smak soczystych owoców i delikatnego jogurtu oraz lekka propozycja dla wszystkich tych, którzy marzą o szybkiej chwili relaksu.

Nietypowa, zaskakująca forma i subtelny smak to najważniejsze wyróżniki nowości od marki Fruittella. Żelki Jelly Delights to produkt skierowany do wszystkich konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem kobiet. Dlaczego? To właśnie panie najchętniej szukają na sklepowych półkach małych przyjemności i ciekawych produktów. Co więcej, jak wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy GfK Polonia[1], kobiety podczas jednorazowej wizyty w centrum handlowym, spędzają na zakupach nawet 2 godziny. To o 30 minut dłużej, niż w przypadku mężczyzn. Panie traktują zakupy nie tylko, jako okazję do uzupełnienia domowych zapasów, ale również, jako szansę na przyjrzenie się temu, co nowego oferuje im rynek. Aż 73% konsumentek chętnie sięga po nowości. Kobiety stanowią też silną grupę, jeśli chodzi o zakupy w strefie przykasowej - panie w wieku 18-35 lat to ponad 60% osób sięgających po produkty impulsowe.

Coś pysznego zawsze pod ręką

Ciekawość tego, co pojawia się na półkach to tylko jeden z aspektów wpływających na wybór produktu. Dla konsumentów ważna jest także, szczególnie w kontekście słodyczy, chęć sprawienia sobie radości lub nagrodzenia się, np. po ciężkim dniu. Wśród czynników poprawiających humor, słodycze zajmują miejsce na podium, dzieląc je razem z odpoczynkiem w domu oraz uprawianiem sportu[2]. – Nowa propozycja marki to przede wszystkim odpowiedź na potrzeby kobiet, chętnie sięgających po produkty dostarczające chwil przyjemności w codziennym pędzie i natłoku obowiązków. Fruittella Jelly Delights to wyjątkowa propozycja gwarantująca chwilę zapomnienia dzięki wyjątkowemu owocowo-jogurtowemu smakowi. Poręczne opakowanie – saszetka, idealnie zmieści się w każdej damskiej torebce – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Fruitella Jelly Delights łączą w sobie słodycz najpopularniejszych w Polsce owoców z zaskakującą delikatnością jogurtu. Truskawkowe i malinowe żelki zamknięte są w delikatnej, jogurtowej skorupce, rozpuszczającej się w ustach niczym czekolada, lecz nie tak kalorycznej. Zapewniają lekką alternatywę dla deseru, a ich kieszonkowy format ułatwia kontrolę porcji, po którą sięgamy. Nowość od Perfetti van Melle dostępna jest w sklepach na terenie całej Polski.

Nie tylko smak

Jak czytamy w raporcie „Women Power 2018”[3] kobiety chętniej sięgają po produkty zaprezentowane w miły dla oczu sposób. Niemal połowa pań deklaruje, że widok ładnych opakowań na półce sprawia im przyjemność, a co piąta kobieta przyznaje, że często decyduje się na kupno danego produktu tylko ze względu na jego wygląd. Podążając za tym trendem, Fruittella Jelly Delights zapakowane są w estetyczne saszetki, nawiązujące kolorystycznie do zawartości, czyli do różowych cukierków.

 

[1] https://www.santanderconsumer.pl/gfx/santander/userfiles/_public/karty_kredytowe/2018_raport_polakow_portfel_wlasny_kochamy_okazje.pdf

[2] Dane z kampanii „Słodka Równowaga” www.slodkarownowaga.pl

[3] https://women.mediaimpact.pl/wiedza/zachowania-zakupowe-kobiet-w-polsce-women-power/g98x7gy


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio