Synertime dla luksusowych kosmetyków Biologique Recherche

Od października Agencja PR Synertime zajmie się całościową obsługą komunikacji offline i online dla marki Biologique Recherche – luksusowych francuskich kosmetyków. To kolejna firma, która dołącza do portfolio marek agencji z obszaru beauty. Klient został pozyskany w efekcie polecenia agencji.

Agencja PR Synertime realizowała już dla Biologique Recherche wybrane działania z zakresu brand PR (m.in. warsztaty prasowe w Paryżu, pozycjonowanie ekspertów w mediach), jednak od października obsługa komunikacyjna marki będzie miała charakter całościowy i obejmie zarówno stałe, regularne media relations w zakresie Brand PR jak też komunikację na Facebooku oraz Instagramie.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Obszarem media relations zajmie się wyspecjalizowany Dział Brand PR. Do jego zadań będzie należeć m.in. organizacja sesji zdjęciowych, wyjazdów studyjnych dla dziennikarzy, pozycjonowanie ekspertów, promocja współpracy z profesjonalnymi salonami kosmetycznymi, przygotowanie wysyłek kreatywnych oraz doradztwo strategiczne.

Oddzielny Dział Digital PR zajmie się komunikacją na Facebooku i Instagramie marki skupiając się na dostarczaniu profesjonalnego contentu, organizacji konkursów a także realizacji profesjonalnych kampanii reklamowych.

Wszystkie działania mają być skoncentrowane na ugruntowaniu pozycji marki Biologique Recherche na polskim rynku i podkreśleniu jej luksusowego charakteru. ­­– Ogromnie jest nam miło, że tak prestiżowa marka jak Biologique Recherche powierzyła opiekę nad działaniami PR i e-PR naszej firmie – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes agencji PR Synertime. – Praca dla tak efektywnych oraz efektownych kosmetyków jest czystą przyjemnością i jesteśmy przekonani, że przełoży się na wymierne rezultaty dla naszego Klienta  – podsumowuje Kaczmarek.

­– Współpraca z agencją PR Synertime przebiegała nam jak dotąd na najwyższym poziomie – mówi Anna Lohmann, Biologique Recherche Poland. – Dlatego właśnie chcemy ją wzmocnić, poszerzyć i ugruntować. Dzięki temu, że wcześniej zdążyliśmy się już trochę poznać, teraz wiemy na pewno, że pozyskaliśmy do naszej całościowej obsługi w Polsce prawdziwego partnera, który może nas wesprzeć w każdym temacie. Cieszymy się, że mamy doradców, którym możemy zaufać ­– podsumowuje.

Biologique Recherche to istniejąca od ponad 40 lat francuska marka kosmetyków biologicznych i autorskich zabiegów haute couture, którą wyróżnia innowacyjne podejście do pielęgnacji urody. Naturalne składniki pochodzenia roślinnego, morskiego i biologicznego oraz unikatowe formuły z zastosowaniem najwyższych stężeń składników aktywnych to sekret marki. Jej skuteczność doceniły kobiety na całym świecie, w tym światowe gwiazdy, takie jak Sharon Stone, Linda Evangelista czy Mary-Kate i Ashley Olsen.

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię klasycznych działań PR oraz Social Mediów, stąd też w firmie funkcjonują  odpowiednie działy wyspecjalizowane w tych obszarach. Synertime istnieje od 2007 roku. Na jej portfolio składa się ponad 200 projektów zrealizowanych zarówno w Polsce jak i zagranicą m.in. dla takich marek jak Dax Cosmetics, Phenome, Clear, Cross Jeans, Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Wawel, Yoskine i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio