Szukamy Copywritera do działu Social Mediów dla klientów z branży IT i nowych technologii

Dawno, dawno temu w nieodległej galaktyce… na trzeciej planecie od gwiazdy układu słonecznego, na terenie landu polskiego powstała agencja Synertime. Swoimi działaniami zaczęła tak prężnie się rozwijać, że obecnie poszukuje w całym wszechświecie najlepszego wojownika Social Mediów w stopniu „Copywriter Jedi” do obsługi klientów z branży IT i nowych technologii.

Jeśli:

  • interesujesz się branżą nowych technologii nie od dziś,
  • masz doświadczenie w prowadzeniu profili na Facebooku i LinkedIn,
  • umiesz tworzyć ciekawe teksty również w języku angielskim (władasz tzw. lekkim piórem),
  • płynnie mówisz po angielsku,
  • sprawnie zarządzasz swoim czasem pracy,
  • myślisz niestandardowo,
  • łatwo nawiązujesz kontakty,

to czym prędzej wysyłaj do nas swoje CV!

Zakres obowiązków:
Wsparcie zespołu w realizacji projektów, w tym m.in.:

  • tworzenie tekstów do mediów społecznościowych (także po angielsku),
  • współpraca z grafikiem,
  • kontakt z klientem – również zagranicznym,
  • wsparcie w działaniach zespołu social media,

oraz wsparcie w innych projektach agencji.

Gwarantujemy:

  • bardzo dobrą atmosferę pracy,
  • uczestnictwo w zróżnicowanych projektach PR oraz Socialmediowych,
  • możliwość nauki i rozwoju w kreatywnym środowisku pracy,
  • współpracę z ekspertami w dziedzinie digital PR-u.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: a.salski@synertime.pl z dopiskiem: SMCopy.

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.


Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio