INSTAGRAM po włosku – czyli Synertime wspiera MALMĘ w social mediach

Na Instagramie można już śledzić docenioną przez Włochów MALMĘ, należącą do Grupy Maspex Wadowice. Za przygotowanie strategii komunikacyjnej oraz koordynację działań odpowiada agencja PR Synertime.

Zadaniem Synertime jest opracowanie oraz wdrożenie strategii i koncepcji kreatywnej profilu, nadzór nad stylizacjami potraw oraz sesjami zdjęciowymi z użyciem produktów, a także promocja profilu i jego bieżąca obsługa. Pierwsze efekty można już oglądać na portalu: http://instagram.com/malma_pasta

 Z agencją Synertime współpracujemy z sukcesem przy kilku różnych projektach, realizowanych m.in. dla marek Lubella i Malma.  Sporo też razem działamy w social mediach,  dlatego zdecydowaliśmy się jej powierzyć opiekę nad naszym nowym Instagramem marki Malma  – komentuje Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Maspex Wadowice.

Firmy współpracują przy różnych kampaniach public relations od 2013 roku. Wsparcie Malmy na Instagramie to kolejny projekt przygotowany przez Synertime dla tej marki. Agencja od początku roku realizuje dla Malmy kompleksowe działania z zakresu media relations oraz blogger relations.

­Koordynacja profilu marki MALMA na Instagramie wpisuje się w prowadzoną przez nas dotychczas komunikację w social mediach i jest odpowiedzią na najnowsze trendy panujące w tym obszarze. Dzięki lifestylowemu charakterowi oraz unikalnym hashtagom publikowane przez nas zdjęcia zyskują coraz większą popularność! – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes zarządu Synertime.

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio