Synertime jedyną agencją public relations ujętą przez Sotrender w rankingu Fanpage Trends

Warszawska agencja PR Synertime zadebiutowała właśnie w lipcowym raporcie Sotrendera, w kategorii „Agencje Interaktywne i e-PR”. Firma została doceniona w zakresie angażowania fanów w interakcje na Facebooku. To już drugie wyróżnienie dla fanpage’a agencji w tym roku. Wcześniej magazyn Press przyznał Synertime pierwsze miejsce w swoim rankingu w kategorii „Agencje PR na Facebooku”.

 

Najnowszy, lipcowy raport trendów i aktywności na Facebooku zawiera 47 kategorii, w tym „Agencje Interaktywne i e-PR”, w której ponownie dominują grupy marketingowe oraz agencje reklamowe i digitalowe. Jedyną firmą stricte PRową , która została ujęta w tym prestiżowym zestawieniu najlepszych – jest warszawska agencja PR Synertime. Firma została doceniona za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje, wypracowując Relative Interactivity o wartości 380 (średnia w zestawieniu – 111), zaś Interactivity Index na poziomie 843 (średnia w zestawieniu – 1503), co przyniosło Synertime 15 miejsce. Liderem kategorii jest agencja interaktywna Get More Social. Więcej informacji można znaleźć tutaj.

„W zestawieniu nie ma niestety kategorii dla agencji czysto PR-owych. Pewnie dlatego tak trudno się do niego dostać – jedyne miejsce, gdzie nasza branża może się pojawić, to stanąć w rzędzie z gigantami social mediów. Bariera wyników, które przedstawiają te firmy jest spora. Jednak warto walczyć! I jak widać – ciężka praca, popłaca. Lipcowe wyniki uważam za naprawdę wartościowe docenienie pracy naszej firmy, szczególnie zaś teamu socialmediowego” – komentuje Barbara Labudda, Prezes Zarządu Synertime.


W Synertime działaniami w mediach społecznościowych zajmuje się kilkuosobowy, wyspecjalizowany zespół. Ich praca została już doceniona w tym roku przez magazyn Press, który przyznał agencji Synertime pierwsze miejsce w kategorii „Agencje PR na Facebooku” oceniając prowadzony przez nią fanpage własny jako najlepszy tego typu profil w Polsce. Więcej informacji można znaleźć tutaj.


Dział Social Mediów agencji Synertime prowadzi obecnie, m.in. profile fanpage na rzecz Poznaj Turcję, teatru Studio Buffo, czy programu „Żyj smacznie i zdrowo” (dla marki WINIARY). Realizuje też działania z zakresu blogger relations (m.in. dla marek Lubella, Malma, Almette) oraz inne aktywności online na forach, Twitterze, Instagramie i Pintereście, oraz kanale YouTube.
 

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

***

Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio