Synertime z nową strukturą i stroną www

Agencja Synertime uruchomiła nową, responsywną stronę internetową, www.synertime.pl. Jej konstrukcja skupia się na 5 głównych obszarach działalności firmy, które korespondują z niedawno redefiniowanymi działami organizacji.

Aktywowanie strony www kończy proces zmian strukturalnych w Synertime. Konsultanci agencji pracują teraz w zespołach zgodnych z kompetencjami usługowymi firmy: komunikacja organizacji, komunikacja marki, marketing społeczny, media społecznościowe oraz szkolenia i doradztwo. Każdym z zespołów kieruje szef teamu, odpowiedzialny za koordynację prac accountów, a także za zarządzanie rozwojem danej dziedziny public relations w ramach agencji.

Na nowej stronie można znaleźć opisy wszystkich obszarów, narzędzi komunikacji oraz pozostałe informacje o Synertime. Zależało nam, by na stronie były nie tylko informacje o tym, co robimy – ale też jacy jesteśmy. Chcieliśmy pokazać osobowość firmy. Dlatego m.in. jest tam opowieść o naszej historii czy też specjalna zakładka Summertime, w której – wzorując się na filmowej Amelii – zamieszczamy zdjęcia z różnych zakątków świata, które łączy jeden element. Warto wejść na www.synertime.pl i sprawdzić, jaki – zachęca Ewa Kaczmarek, wiceprezes Synertime.

Nowa strona agencji wraz biurem prasowym klientów działa w modelu "chmury". Wykorzystanie takiego rozwiązania sprawia, że agencja uzyskała ciągły dostęp do najbardziej aktualnych technologii internetowych. Zgodnie ze współczesnymi trendami, witrynę wraz z biurem prasowym zbudowano w formie responsywnej, tzn. w pełni dostosowującej się do rozdzielczości telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych. System komunikacji witryny agencji obejmuje nie tylko biuro prasowe z newsletterem, ale również zapewnia integrację z serwisami społecznościowymi.

Za budowę strony odpowiadała firma NetPR, a jej wizualizacja powstała przy wsparciu Anny Skopińskiej ze studia Rebel ZOO. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów prac graficznych i programistycznych. Dzięki współpracy z odpowiedzialnymi za nie firmami, nasze treści zyskały nową oprawę, która trafnie pokazuje dzisiejszy charakter i kompetencje agencji – powiedziała Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime.

                                                                                                 ***                                                                      

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

 

 


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio