Expander wraca do Eskadry PUBLIKI

Eskadra PUBLICA wygrała przetarg na działania PR dla Expandera czołowego gracza branży doradztwa finansowego w Polsce. Firmy współpracowały już w latach 2008-2009 w zakresie biznesowo-finansowego media relations. Tym razem zadania agencji skupiają się wokół kampanii o charakterze lifestyle.

Eskadra PUBLICA jest odpowiedzialna za media relations, tailor-made PR i wsparcie działań B2B.  Agencja wykorzystuje też do współpracy z Expanderem swoje autorskie narzędzie – Momentum, które umożliwia zwiększenie efektywności działań media relations, zwłaszcza w mediach newsowych. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

Za obsługę Expandera w Eskadrze PUBLICE odpowiadają: senior account executive Martyna Lewicka oraz account assistant Michał Rejman. Pracę zespołu nadzoruje prezes zarządu Barbara Labudda.

„Bardzo cieszymy się z ponownej współpracy z Expanderem. Wygranie tego przetargu to podwójna satysfakcja: z powodu nowej umowy, ale też z powodu kolejnego potwierdzenia, że jakość pracy naszej agencji jest wartością trwałą i pamiętaną przez lata.” – mówi Barbara Labudda, prezes zarządu PUBLIKI.

Eskadra PUBLICA to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na kreatywność i efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Eskadra PUBLICA jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty agencji zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w roku 2008, 2009, a także 2011, gdzie – poza statuetką za kampanię edukacyjną dla marki WINIARY – Eskadra PUBLICA otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane m.in. dla firm: Wienerberger, Nestlé Polska S.A., EFL, Budimex SA, marek: WINIARY, YOSKINE oraz miast i regionów.


Załączniki

Kontakt dla mediów

Prezes Zarządu Synertime. Absolwentka polonistyki i dziennikarstwa na UAM w Poznaniu oraz podyplomowych studiów UW/PAN. Od ponad 20 lat związana z mediami i branżą PR. Początkowo dziennikarka, następnie dyrektor Komunikacji i PR w firmie MS STOLICA SA / UPS Polska oraz kilku innych przedsiębiorstwach. Z agencją Synertime związana od początku jej istnienia. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, zarządzaniu komunikacją kryzysową, działaniach z wykorzystaniem RTM oraz kampaniach społecznych i edukacyjnych. Współtworzyła i nadzorowała setki kampanii na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Znakomicie koordynuje duże projekty. Prowadzi zajęcia i warsztaty z zakresu PR.
Bio