Lider na rynku wody w dużych opakowaniach z agencją Eskadra PUBLICA

Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury, lider na rynku wody w dużych opakowaniach, powierzył działania public relations Eskadrze PUBLICE. Agencja obsługuje firmę w zakresie media relations, smart PR i komunikacji kryzysowej.

W ramach obsługi PUBLICA zajmuje się komunikacją bieżących działań producenta i dystrybutora wody źródlanej Dar Natury i Nestlé Aquarel oraz promowaniem ekspertów z Nestlé Waters w branży HOD (Home and Office Delivery). Agencja wspiera też firmę pakietem usług związanych z jej autorskim narzędziem – MOMENTUM, które umożliwia zwiększenie efektywności działań media relations, zwłaszcza w mediach newsowych.

Za obsługę nowego klienta Eskadry PUBLIKI odpowiadają: account manager Aneta Rudaś oraz junior account executive Karolina Aleksandrowicz. Pracę zespołu nadzoruje prezes zarządu Barbara Labudda.

Poza umową z Nestlé WatersPolska S.A. Oddział Dar Natury, Eskadra PUBLICA współpracuje też ze spółką CPP Toruń-Pacific oraz Nestlé Polska S.A., realizując takie działania, jak druga edycja nagrodzonego Złotym Spinaczem 2011 programu edukacyjnego „Jedz Smacznie i Zdrowo” (dla marki WINIARY) czy stałe działania z zakresu Corporate PR.

- Bardzo się cieszymy, że kolejna firma z grupy Nestlé zdecydowała się powierzyć nam działania public relations. To dowód zaufania spółek spożywczego koncernu do naszej agencji, ale też potwierdzenie zasady mówiącej o tym, że budowanie długotrwałej, opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku relacji na linii Klient-agencja jest źródłem coraz ciekawszych, wielowymiarowych inicjatyw – mówi Barbara Labudda, prezes zarządu Eskadra PUBLICA.

Eskadra PUBLICA to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na kreatywność i efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Eskadra PUBLICA jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty agencji zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w roku 2008, 2009, a także 2011, gdzie – poza statuetką za kampanię edukacyjną dla marki WINIARY – Eskadra PUBLICA otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane m.in. dla firm: Wienerberger, Nestlé Polska S.A., EFL, Expander, Budimex SA, marek: WINIARY, YOSKINE oraz miast i regionów.


Załączniki

Kontakt dla mediów