Agencja public relations Eskadra PUBLICA powiększyła zespół o dwóch Senior Account Executive’ów i Account Executive’a. Karolina Bukała, Martyna Lewicka i Karolina Rowińska zostały liderami projektów z branży kosmetycznej, słodyczy oraz dietetyki.W agencji pracuje obecnie 21 osób.
„Ostatnich kilka miesięcy było bardzo udanych dla naszej agencji. Zdobyliśmy nowe projekty, a stałą współpracę z wcześniejszymi Klientami poszerzyliśmy o nowe kampanie. To oczywiście pociągnęło za sobą konieczność ponownego powiększenia zespołu. Każda nowa osoba została zrekrutowana w ramach 3-etapowego procesu, badającego nie tylko kompetencje i potencjał, ale przede wszystkim wartość kreatywną. Jak zwykle stawialiśmy na to, by znaleźć inspirujące, jak najbardziej zróżnicowane osobowości, które zwiększą efekt synergii pracy zespołu agencyjnego jako całości.” – komentuje Barbara Labudda, Prezes Zarządu Eskadra PUBLICA.
Karolina Bukała, Senior Account Executive, pracowała wcześniej m.in. w Ogilvy Public Relations i Destino Communications. Zajmowała się firmami technologicznymi, fashion oraz spożywczymi. Doświadczenie zdobywała też w redakcjach prasy lokalnej. „Karolina ma wyjątkowy zmysł organizacyjny, gwarantuje 100% skuteczność. Jeden z naszych Klientów ochrzcił ją niedawno >>niezawodną maszyną<<.” – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes agencji.
Martyna Lewicka, Senior Account Executive, przeszła do PUBLIKI z BCMFD. Specjalizuje się w relacjach z mediami kobiecymi, celebrity management i eventach na dużą skalę. „Martyna ma ciekawy talent do wyczuwania, co aktualnie jest lub zaraz będzie >>na czasie<<. Potrafi trafnie określać nastroje i trendy sektora lifestyle.” – przyznaje Kaczmarek.
Karolina Rowińska, Account Executive, doświadczenie zdobywała zarówno w agencji interaktywnej (Vacaloca Social Agency), jak i public relations (Łuczak PR). Jej żywiołem jest Internet oraz social media – prowadziła komunikację online dużych, rozbudowanych fanpage’y, ale i młodych, nowatorskich projektów biznesowych. „Karolina potrafi jak nikt inny porozumiewać się z konsumentami językiem lekkim i dostosowanym do odbiorcy – a jednocześnie zachowuje kontrolę nad kluczowymi przekazami istotnymi dla promowanej marki. Wykorzystuje narzędzia Internetu w sposób ceniony jednocześnie przez Klientów oraz użytkowników sieci.” – ocenia Kaczmarek.
Eskadra PUBLICA to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na kreatywność i efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Eskadra PUBLICA jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty agencji zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w roku 2008, 2009, a także 2011, gdzie – poza statuetką za kampanię edukacyjną dla marki WINIARY – Eskadra PUBLICA otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane m.in. dla firm: Wienerberger, Nestlé Polska SA, EFL, Expander, Budimex SA, marek: WINIARY, YOSKINE oraz miast i regionów.