Eskadra PUBLICA wierna ideałom marki YOSKINE

Organizacją konferencji prasowej z udziałem m.in. Anny Marii Jopek i Urszuli Dudziak rozpoczęła się współpraca agencji PR Eskadra PUBLICA z YOSKINE – najbardziej ekskluzywną marką w portfolio firmy DAX Cosmetics. Eskadra PUBLICA odpowiada nie tylko za koncepcję i organizację spotkania, ale też realizację rocznej kampanii PR, a przede wszystkim za projekt nowej strategii komunikacji marki opartej na idei: YOSKINE. Wierna swoim ideałom. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

W ramach współpracy, Eskadra PUBLICA odpowiada za komunikację zewnętrzną marki YOSKINE, w tym media relations, e-PR i WOMM, events oraz działania B2C. Wszystkie aktywności public relations będą realizowane w zgodzie z założeniami nowej strategii komunikacji marki, którą opracowali konsultanci agencji Eskadra PUBLICA. „Początkowo, zaproponowana przez nas strategia miała obejmować tylko kampanię PR, ale tak bardzo spodobała się Klientowi, że stopniowo będzie wprowadzana także w innych obszarach promocji marki” – mówi Ewa Kaczmarek, Client Service Director w Eskadra PUBLICA.

Pierwszym projektem zrealizowanym przez Eskadrę PUBLICA dla YOSKINE była konferencja prasowa inaugurująca nową strategię marki i wprowadzająca na rynek linię kosmetyków YOSKINE 60+, skierowanych do kobiet dojrzałych. Podczas spotkania przedstawiono wyniki badań dotyczących wartości i ideałów, które przyświecają Polkom (realizacja: Millward Brown SMG/KRC). Konferencję uświetnił wspólny koncert ambasadorki marki YOSKINE – Anny Marii Jopek i Urszuli Dudziak – artystki będącej wyjątkowym przykładem kobiety wiernej swoim ideałom, która osobiście przetestowała i entuzjastycznie oceniła kosmetyki YOSKINE 60+. Spotkanie z dziennikarzami i sympatykami marki YOSKINE zorganizowane w  Skwerze – filii Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny – poprowadziła dziennikarka Beata Sadowska.

Za obsługę nowego klienta Eskadry PUBLICA odpowiadają Ewa Kaczmarek – Client Service Director, Natalia Makowska – Senior Account Executive oraz Ewa Rozner-Zambrzycka, Account Executive.

Eskadra PUBLICA to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na kreatywność i efektywność komunikacji. Na portfolio klientów PUBLIKI składają się projekty zrealizowane m.in. dla: Nestlé Polska, marki WINIARY, IKEI, Budimeksu, Expandera, firmy Wienerberger, Urzędu Miasta St. Warszawy. Za kampanię realizowaną w 2009 roku na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Woj. Śląskiego, Eskadra PUBLICA otrzymała Złotego Spinacza - najważniejszą nagrodę dla działań public relations w Polsce. Rok wcześniej, akcję współorganizowaną przez PUBLICĘ dla Gadu Gadu S.A. także uhonorowano tą nagrodą.

Opis zdjeć (osoby od lewej):

FOTO_1 – Barbara Labudda (Director, Eskadra PUBLICA), Marta Wąsowska (PR, YOSKINE), Jagna Dyżakowska (PR, YOSKINE), Beata Sadowska (prowadzenie), Agnieszka Czółnowska (Brand Manager, YOSKINE), Ewa Kaczmarek (Director, Eskadra PUBLICA), Natalia Makowska (Senior Acc. Executive, Eskadra PUBLICA), Ewa Zambrzycka (Acc. Executive, Eskadra PUBLICA).

FOTO_2 – Beata Sadowska (prowadzenie), Ewa Zambrzycka (Acc. Executive, Eskadra PUBLICA), Urszula Dudziak (wokalistka).

FOTO_3 – Agnieszka Gryc (Marketing Director, YOSKINE), Barbara Labudda (Director, Eskadra PUBLICA), Urszula Dudziak (wokalistka), Agnieszka Czółnowska (Brand Manager, YOSKINE).

FOTO_4 oraz FOTO_5 – Anna Maria Jopek (wokalistka, ambasadorka YOSKINE), Urszula Dudziak (wokalistka).

FOTO_6 – Urszula Dudziak (wokalistka), Anna Maria Jopek (wokalistka, ambasadorka YOSKINE).


Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio