Publikacja

Eskadra PUBLICA i nowe rozdanie w teamie WINIARY

04 sierpnia 2010

Z początkiem sierpnia 2010 Alicja Wróbel i Brian Dede dołączyli do stałego składu teamu WINIARY w warszawskiej agencji public relations Eskadra PUBLICA. Nowi Account Executives będą odpowiadać m.in. za bieżącą obsługę PR produktów marki, organizację konferencji prasowych i eventów medialnych, wysyłki kreatywne oraz obsługę biura prasowego online. PUBLICA współpracuje  z marką WINIARY w ramach umowy stałej już od 2008 roku.

WINIARY jest największym brandem w portfolio Nestlé Polska i posiada w swoich zasobach jedenaście kategorii produktowych (m.in. zupy, buliony, sosy, pomysły na…, dania instant, majonezy itp.). Wszystkie te linie obsługiwane są przez czteroosobowy team z Eskadry PUBLIKI, którym kieruje Barbara Labudda, Business Development Director agencji. Decyzja o zwiększeniu i „przetasowaniu” zespołu dedykowanego WINIARY wynika m.in. z nowych potrzeb marki w zakresie rozszerzania współpracy poza tradycyjne działania Brand PR.

„Podczas rekrutacji zawsze szukamy PR-owych Asów. Tym razem dodatkowym kryterium było dobranie z rynku takich Account Executives, którzy są od siebie skrajnie różni, a jednocześnie ich zdolności i kompetencje dopełniają się. Obserwując podczas naszego Assessment Centre, jak Alicja i Brian wzajemnie się inspirowali, a jednocześnie naturalnie podejmowali współpracę, wiedzieliśmy, że to jest właśnie ta dwójka, której brakuje nam do zespołowego fulla.” – mówi Barbara Labudda, Business Development Director agencji Eskadra PUBLICA.

Alicja Wróbel, Account Executive, posiada doświadczenie zarówno w obszarze public relations, marketingu, jak i managementu – była m.in. kierownikiem redakcji w portalu Gadu-Gadu. Pracowała też w Instytucie Monitorowania Mediów i Agorze, ponadto współpracowała z redakcją PRoto.pl oraz portalem nauka.pl. Wszędzie tam jej znakiem rozpoznawczym były skrupulatność i zorganizowanie. Jest absolwentką Marketingu Medialnego i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji UW, kształciła się też artystycznie – ma dyplom technika fotografii. 

Brian Dede, Account Executive, pracę agencyjną zaczynał od branży reklamowej w Studiu Kreatywnym Avantura przechodząc następnie do agencji public relations magnifiCo, gdzie odpowiadał m.in. za obsługę klubu Confashion oraz sieci warszawskich restauracji Jazz Bistro. Zajmował się także organizacją awangardowych pokazów mody promujących prace młodych, polskich projektantów. Charakteryzuje go zamiłowanie do tego, co niestandardowe oraz szybkie nudzenie się schematami. Brian jest absolwentem Socjologii, specjalizacja: Media i Społeczeństwo, na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

 

Eskadra PUBLICA to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na kreatywność i efektywność komunikacji.  Firma realizuje działania we wszystkich obszarach PR. Na portfolio klientów PUBLIKI składają się projekty zrealizowane m.in. dla: Nestlé Polska, marki WINIARY, IKEI, Budimeksu, Expandera, firmy Wienerberger, Urzędu Miasta St. Warszawy. Za kampanię realizowaną w 2009 roku na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Woj. Śląskiego, Eskadra PUBLICA otrzymała Złotego Spinacza - najważniejszą nagrodę dla działań public relations w Polsce. Rok wcześniej, akcję współorganizowaną przez PUBLICĘ dla Gadu Gadu S.A. także uhonorowano tą nagrodą.