Publikacja

Eskadra Publica dla AMS

12 listopada 2008

Eskadra Publica będzie odpowiedzialna za obsługę public relations IV edycji konferencji Bramy Kraju organizowanej przez firmę reklamy zewnętrznej AMS. Bramy Kraju to pierwszy kompleksowy program marketingu miejskiego, który co roku zajmuje się wybranym elementem przestrzeni publicznej. W tym roku tematem konferencji jest „Reklama w mieście - miasto w reklamie".

- Grupa Eskadra jest od początku zaangażowana w tworzenie programu Bramy Kraju. Mateusz Zmyślony, prezes Grupy Eskadra i szef teamu kreatywnego Eskadry Publiki - był współtwórcą projektu oraz nazwy Bramy Kraju, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z Eskadrą Publiką i powierzyć jej obsługę PR naszej konferencji - mówi Marek Kuzaka, wiceprezes firmy AMS.

Eskadra Publica będzie realizowała działania w zakresie doradztwa komunikacyjnego i media relations, poprowadzi też biuro prasowe konferencji. Za obsługę AMS w Eskadrze Publice odpowiedzialny jest zespół: Iwona Burzyńska - Account Manager oraz Adam Barański - Account Assistant.

***

AMS jest liderem reklamy zewnętrznej w Polsce. Od września 2002 roku jest częścią Grupy Agora. Klientom oferuje skuteczne kampanie reklamowe tworzone w oparciu o nowoczesne idee i narzędzia z wykorzystaniem najszerszego na rynku, wciąż rozwijanego portfolio nośników. Posiada nośniki reklamowe ze wszystkich segmentów rynku: universal - billboardy i citylighty, premium - nośniki przewijane typu cityscroll, superpremium - backlighty 6x3 i 8x4 oraz frontlighty 50 i 100m2 i spectacular - reklamę wielkoformatową typu frontlight i backlight. W portfolio AMS znajduje się również outdoor mobilny, autobusy i tramwaje, z powierzchniami z segmentu premium i superpremium. Łącznie AMS dysponuje na tych nośnikach ponad 26,5 tys. powierzchni ekspozycyjnych. W ofercie firmy znajdują się także nośniki reklamowe małego formatu na stacjach benzynowych oraz powierzchnie reklamowe w metrze warszawskim.

Od 2005 roku AMS realizuje projekt Bramy Kraju, pierwszy kompleksowy program marketingu miejskiego, który ma na celu promocję marketingowego myślenia o miastach, wymianę doświadczeń, inspirowanie samorządów i podsuwanie kreatywnych pomysłów na przyciągnięcie turystów
i inwestorów.

Eskadra Publica to agencja public relations założona przez Adama Łaszyna, Mateusza Zmyślonego oraz Sebastiana Łuczaka, aby połączyć 3 wartości ważne dla skutecznej komunikacji: doświadczenie, kreatywność i celną strategię. Agencja realizuje działania we wszystkich obszarach PR, ale specjalizuje się w 3 dziedzinach - Regions PR, e-PR oraz Smart PR. Eskadra Publica działa w strukturach Grupy Eskadra, jednego z najbardziej cenionych konsorcjów marketingowych w Polsce. Jest pierwszą polską agencją PR, która ma swój własny, stały Team Kreatywny.

Agencja w pełnym zakresie obsługuje Grupę Budimex, firmę doradztwa finansowego Expander oraz dziennik „Metro". Eskadra Publica prowadzi również lub prowadziła projekty m.in. dla: Grupy Energa, AMS, Gadu-Gadu, IKEA, Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. J. Tischnera w Krakowie, Certiny, Swatch, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, koncernu Tauron oraz Telewizji Polskiej.