Publikacja

Eskadra Publica z Nestlé Polska SA

12 stycznia 2009

Eskadra Publica będzie odpowiedzialna za PR korporacyjny Nestlé Polska. Nestlé jest największym koncernem spożywczym na świecie, plasuje się również na pierwszym miejscu wśród producentów żywności w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

„Zdecydowaliśmy się na współpracę z Eskadrą Publicą, gdyż jej oferta najbardziej odpowiadała filozofii naszej firmy. Kreatywność, doświadczenie oraz celna strategia to podstawy skutecznej komunikacji. Te wartości są również filarami komunikacji Nestlé" - mówi Małgorzata Szlendak, Corporate Affairs and Public Relations Manager w Nestlé Polska.

W ramach umowy Eskadra Publica będzie doradzać strategicznie oraz prowadzić bieżące działania komunikacyjne dla marki Nestlé. Obsługa PR będzie obejmowała m.in. monitorowanie oraz analizowanie opinii publicznej i mediów, budowanie wizerunku i zarządzanie reputacją marki, a także działania antykryzysowe.

Za obsługę Nestlé Polska odpowiedzialny jest zespół: Iwona Burzyńska - Account Manager oraz Kamil Wiśniewski - Account Executive.

Nestlé Polska jest częścią koncernu Nestlé - największej firmy spożywczej świata. Firma rozpoczęła działalność w Polsce w 1993 r. Nestlé jest wiodącym przedstawicielem branży dóbr szybko-zbywalnych (FMCG), producentem gamy wyrobów spożywczych m.in. napojów (Nescafé, Nestlé Nesquik, Nestlé Ricore), wyrobów kulinarnych (Winiary, Maggi), produktów dla dzieci i niemowląt (Nestlé Nan, Gerber), lodów (Nestlé Cortina, Nestlé Kaktus), wafli i batonów ( Lion Kit Kat, Princessa), oraz płatków śniadaniowych (Nestlé Fitness, Nestlé Corn Flakes) i wody mineralnej (Nałęczowianka, Nestlé Aquarel, Dar Natury). W portfolio firmy znajdują się również produkty przeznaczone dla gastronomii (Nestlé Professional) oraz dla zwierząt (Nestlé Purina).

Eskadra Publica to agencja public relations założona przez Adama Łaszyna, Mateusza Zmyślonego oraz Sebastiana Łuczaka, aby połączyć 3 wartości ważne dla skutecznej komunikacji: doświadczenie, kreatywność i celną strategię. Agencja realizuje działania we wszystkich obszarach PR, ale specjalizuje się w 3 dziedzinach - Regions PR, e-PR oraz Smart PR. Eskadra Publica działa w strukturach Grupy Eskadra, jednego z najbardziej cenionych konsorcjów marketingowych w Polsce. Jest pierwszą polską agencją PR, która ma swój własny, stały Team Kreatywny.