Publikacja
Dobre pomysły dla dobrych smaków - Eskadra Publica dla marki WINIARY
14 kwietnia 2009Agencja public relations Eskadra Publica wygrała przetarg na roczną obsługę marki WINIARY.
Do zadań agencji należą między innymi: doradztwo wizerunkowe, prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami oraz wsparcie przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów.
Za obsługę Klienta odpowiedzialny jest dwuosobowy team: Ewa Kaczmarek - Senior Account Manager i Magdalena Kotuła - Account Executive.
***
Marka WINIARY znana jest Polakom od ponad 60-ciu lat, a produkowane pod nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. WINIARY to marka wyrobów kulinarnych takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. Produkty te zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu, a cenią smaczną kuchnię. W ofercie marki WINIARY znajduje się około 200 różnych produktów.
Eskadra Publica to agencja public relations powstała z połączenia sił trzech doświadczonych specjalistów z branży komunikacji marketingowej - Adama Łaszyna, Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Łuczaka - aby wykorzystać 3 wartości najważniejsze dla skutecznej komunikacji: kreatywność, doświadczenie i trafną strategię. Agencja działa w strukturach Grupy Eskadra, jednego z najbardziej cenionych konsorcjów marketingowych w Polsce. Eskadra Publica jest pierwszą polską agencją public relations, która posiada własny osobny team kreatywny.