Publikacja

Eskadra PUBLICA dla Grupy Komunikacyjnej Eskadra i wszystkich jej dywizji

08 czerwca 2009

Od czerwca 2009 roku agencja public relations Eskadra PUBLICA, działająca w strukturach Grupy Komunikacyjnej Eskadra, będzie odpowiedzialna za obsługę PR wszystkich spółek Grupy oraz konsorcjum jako całości. Centralizacja komunikacji Grupy Eskadra związana jest z jej rozbudową oraz kierunkiem rozwoju, zmierzającym do jak najpełniejszej integracji oraz synergii wszystkich spółek.

Eskadra PUBLICA będzie realizowała działania w obszarze doradztwa komunikacyjnego i media relations dla Grupy Komunikacyjnej Eskadra jako całości oraz indywidualnie, dla każdej z wchodzących w jej skład spółek. PUBLICA uruchomi i poprowadzi też internetowe biura prasowe wszystkich spółek i zbiorcze biuro online Grupy. Ponadto, w zakres zadań PUBLIKI wejdzie zarządzanie komunikacją wewnętrzną. Za obsługę konsorcjum odpowiada ze strony agencji Eskadra PUBLICA dwuosobowy team: Barbara Labudda - Business Development Manager oraz Kinga Lewandowska - Account Executive.

Grupę Komunikacyjną Eskadra tworzy obecnie sześć dopełniających się podmiotów: Eskadra Agencja Reklamowa - agencja full service, Eskadra Events - firma eventowa, Eskadra Szkolenia i Seminaria - dywizja szkoleniowa, Opcom Grupa Eskadra - agencja interaktywna, Eskadra Market Place - dywizja zajmująca się tworzeniem strategii i działań komunikacyjnych dla miast, regionów, instytucji i samorządów, Eskadra Publica - agencja public relations. W ostatnim rankingu Media & Marketing Polska Grupa Komunikacyjna Eskadra uzyskała tytuł „Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku 2008".

„Wraz z rozwojem Grupy Komunikacyjnej Eskadra, realizujemy coraz więcej naprawdę złożonych, cross-funkcyjnych projektów. Dla zapewnienia Klientom jeszcze wyższych standardów >>marketingu 360 stopni<<, rozwijamy się nie tylko indywidualnie - każda spółka konsorcjum z osobna - ale też jako zintegrowana całość. Dlatego na integrację tą będziemy coraz silniej stawiać. Powierzenie komunikacji public relations Grupy w ręce Eskadry PUBLIKI jest istotnym krokiem w tym kierunku." - powiedział Sebastian Oprządek, Dyrektor Zarządzający Grupy Komunikacyjnej Eskadra.

Eskadra PUBLICA jest pierwszą polską agencją public relations, która posiada własny, osobny Team Kreatywny. Firma powstała pod koniec 2007 roku z inicjatywy Adama Łaszyna, Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Łuczaka. Na portfolio klientów Eskadry PUBLIKI składają się prace realizowane m.in. dla: Nestlé Polska, WINIARY, Budimexu, Expandera, Ikea, Swatch, ZP INFARMA, Metra, Certiny, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, Urzędu Miasta St. Warszawy. Za akcję współorganizowaną w 2008 roku przez Eskadrę PUBLICĘ, Gadu Gadu S.A. otrzymało Złotego Spinacza - najważniejszą nagrodę dla działań public relations w Polsce.

 

 


Do pobrania