Publikacja

Reda wsparcie da

16 czerwca 2009

Eskadra PUBLICA, agencja public relations należąca do Grupy Komunikacyjnej Eskadra, rośnie w siłę. Nowy Account Manager - Zuzanna Reda wniesie do zespołu „rzepową" rzeczowość i szczyptę meksykańskiej egzotyki.

Zuzanna Reda specjalizuje się w działaniach public relations na rzecz klientów instytucjonalnych oraz działających w sektorze przemysłowym. Interesuje się ponadto PR publicznym i prowadzi szkolenia medialne. W Eskadrze PUBLICE Reda skoncentruje się na obsłudze klientów w zakresie Corporate oraz Brand PR. Swoje codzienne obowiązki będzie pełniła pracując w dwuosobowym teamie razem z Adamem Barańskim, Account Executive.

Przed wstąpieniem w szeregi Eskadry PUBLIKI, Zuzanna Reda zdobywała doświadczenie w firmie deweloperskiej Pro Urba Polska, gdzie zajmowała stanowisko PR and Marketing Managera, a także w agencji Pegasus PR. Wcześniej pracowała jako dziennikarka w „Gazecie Wyborczej" i tygodniku „Wprost", a ostatnio przez dwa lata była stałym współpracownikiem „Rzeczpospolitej" w Meksyku.

Zuzanna Reda jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych (specjalizacja - komunikacja społeczna) na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie doktorantką Narodowego Autonomicznego Uniwersytetu Meksyku.

Eskadra PUBLICA jest pierwszą polską agencją public relations, która posiada własny, osobny Team Kreatywny. Firma powstała pod koniec 2007 roku z inicjatywy Adama Łaszyna, Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Łuczaka. Na portfolio klientów Eskadry PUBLIKI składają się prace realizowane m.in. dla: Nestlé Polska, WINIARY, Budimexu, Expandera, Ikea, Swatch, ZP INFARMA, Metra, Certiny, Urzędu Miasta St. Warszawy. Za akcję współorganizowaną w 2008 roku przez Eskadrę PUBLICĘ, Gadu Gadu SA otrzymało Złotego Spinacza - najważniejszą nagrodę dla działań public relations w Polsce.

Eskadra PUBLICA działa w strukturach Grupy Komunikacyjnej Eskadra - konsorcjum, które w ostatnim rankingu Media & Marketing Polska uzyskało tytuł „Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2008".