Eskadra PUBLICA dla Etnodizajn Festiwal

Eskadra PUBLICA rozpoczęła pracę na rzecz projektu „Rzecz Małopolska. Etnodizajn Festiwal", realizowanego przez Muzeum Etnograficzne im. Seweryna Udzieli w Krakowie.

Etnodizajn Festiwal odbędzie się w Krakowie w dniach 6-22 listopada. Będzie pierwszym akcentem projektu, którego głównym celem jest analiza związków istniejących od przeszło wieku pomiędzy etnografią a dizajnem oraz ich współczesnych relacji. W ramach Festiwalu zaplanowano wystawy oraz sesję dyskusyjną. W kolejnych etapach Muzeum planuje m.in. organizację akcji plenerowych, czy targów etnodizajnerskich.

„Chcemy, żeby Festiwal przyczynił się do zbudowania świadomości zjawiska etnodizajnu wśród konsumentów kultury - zarówno wyrafinowanych, jak i okazjonalnych. Wierzymy, że rozwiązania zaproponowane przez Eskadrę PUBLICĘ i profesjonalne wsparcie komunikacyjne ze strony agencji przyczynią się do sukcesu naszego projektu" - powiedziała Katarzyna Piszczkiewicz, koordynator projektu „Rzecz Małopolska. Etnodizajn Festiwal".

W ramach współpracy Eskadra PUBLICA będzie odpowiadać za media relations oraz działania w Internecie.

„Tworząc ofertę dla Etnodizajn Festiwalu pamiętaliśmy o tym, że ma to być impreza skierowana nie tylko do miłośników sztuki, ale także (a może przede wszystkim) do osób, które na co dzień nie mają bliskiego kontaktu z kulturą. Dlatego ważne jest, by nasz przekaz trafił do jak najszerszego grona, także do młodych odbiorców. Właśnie ze względu na nich zdecydowaliśmy się położyć nacisk na nowe media i sporą część komunikacji prowadzić w Internecie." - powiedział Sebastian Łuczak, prezes Eskadry PUBLIKI.

Partnerami akcji są: Instytut Marki Polskiej oraz Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Regionalnego Narodowa Strategia Spójności.

***

Muzeum Etnograficzne w Krakowie powstało z pasji i szacunku dla kultur. Dla kultury chłopskiej. Dla kultur europejskich. Dla kultur egzotycznych. To uderzający rys tej najstarszej i największej kolekcji etnograficznej w Polsce. Łącznie kolekcja MEK liczy 80 tys. eksponatów oraz 200 tys. archiwaliów. W sto lat od powstania, MEK podejmuje wyzwania postawione przez swojego założyciela, Seweryna Udzielę, uruchamiając badania nad współczesnością (długofalowe projekty badawcze). Muzeum produkuje własne filmy etnograficzne, dużo uwagi poświęca stworzeniu nowych serii wydawniczych, kładzie nacisk na refleksję co do powinności współczesnej etnografii (cykle dyskusyjne). W innowacyjny sposób pracuje z publicznością. Tworzy nowe pola dla sztuki użytkowej, wykorzystując potencjał etnodizajnu.


Eskadra PUBLICA jest pierwszą polską agencją public relations, która posiada własny, osobny Team Kreatywny. Firma powstała pod koniec 2007 roku z inicjatywy Adama Łaszyna, Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Łuczaka. Na portfolio klientów Eskadry PUBLIKI składają się prace realizowane m.in. dla: Nestlé Polska, WINIARY, Budimexu, Expandera, IKEA, Swatch, ZP INFARMA, Metra, Certiny, Urzędu Miasta St. Warszawy. Za akcję współorganizowaną w 2008 roku przez Eskadrę PUBLICĘ, Gadu Gadu S.A. otrzymało Złotego Spinacza - najważniejszą nagrodę dla działań public relations w Polsce.
Eskadra PUBLICA działa w strukturach Grupy Komunikacyjnej Eskadra - konsorcjum, które w rankingu Media & Marketing Polska uzyskało tytuł „Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2008".

 

 


Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio