Publikacja

Publica po francusku

05 maja 2010

Z początkiem kwietnia francuska firma ubezpieczeniowa Groupe Prévoir powierzyła Eskadrze PUBLICE realizację swojej strategii public relations. Agencja będzie zajmować się doradztwem komunikacyjnym, odpowiadać za media relations oraz komunikację w Internecie.

Pierwszym projektem zrealizowanym przez Eskadrę PUBLICĘ dla Groupe Prévoir była konferencja prasowa dla nowego produktu ubezpieczeniowego ProDomus. Odbyła się ona na początku marca. Po tym wydarzeniu Groupe Prévoir zleciła agencji PR kolejne działania. Ich celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki Groupe Prévoir. W ramach współpracy Eskadra PUBLICA zajmie się doradztwem komunikacyjnym dla Groupe Prévoir i prowadzeniem biura prasowego, także on-line. Ponadto zapewni realizację projektów z zakresu e-PR oraz media relations.

Za obsługę nowego klienta Eskadry PUBLIKI odpowiada ze strony agencji Natalia Makowska - Account Executive, we współpracy z Ewą Kaczmarek - Client Service Director.

„Ofertę dla Groupe Prévoir przygotowaliśmy bardzo starannie, wykorzystując nasze doświadczenie z dotychczasowych działań PR w branży finansowo-ubezpieczeniowej. Dobrze znamy specyfikę tego sektora usług i wiemy, że oprócz standardowych metod trzeba podejmować nieszablonowe działania - takie właśnie zaproponowaliśmy firmie Groupe Prévoir" - powiedziała Ewa Kaczmarek, Client Service Director z agencji Eskadra PUBLICA.

Groupe Prévoir jest francuskim towarzystwem, specjalizującym się w indywidualnych ubezpieczeniach na życie, założonym w 1910 roku. Na rynku polskim istnieje już od 10 lat. Do tej pory firma nie korzystała z usług public relations. Eskadra PUBLICA jest pierwszą agencją, z którą Groupe Prévoir zdecydowało się podjąć współpracę.

Eskadra PUBLICA to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na kreatywność i efektywność komunikacji. Firma realizuje działania we wszystkich obszarach PR, ale specjalizuje się w 3 dziedzinach - Regions PR, e-PR oraz Smart PR. Na portfolio klientów PUBLIKI składają się projekty realizowane m.in. dla: Nestlé Polska, marki WINIARY, Budimexu, Expandera, ZP INFARMA, Urzędu Miasta St. Warszawy.

Za kampanię realizowaną w 2009 roku na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, Eskadra PUBLICA otrzymała Złotego Spinacza - najważniejszą nagrodę dla działań public relations w Polsce. Rok wcześniej, akcja współorganizowana przez PUBLICĘ dla Gadu Gadu S.A. także została uhonorowana tą nagrodą.