Agencja public relations Eskadra Publica wygrała przetarg na roczną obsługę marki WINIARY. Do zadań agencji należą między innymi: doradztwo wizerunkowe, prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami oraz wsparcie przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów. ...
Czołowa polska firma doradztwa finansowego Expander kontynuuje w roku 2009 współpracę z agencją public relations Eskadra Publica. Zakres współpracy obejmuje działania PR ze szczególnym naciskiem na media relations. ...
Eskadra Publica będzie odpowiedzialna za PR korporacyjny Nestlé Polska. Nestlé jest największym koncernem spożywczym na świecie, plasuje się również na pierwszym miejscu wśród producentów żywności w Polsce. ...
Grupa ENERGA powierzyła agencji Eskadra Publica wsparcie komunikacji wewnętrznej w procesie zmiany marki. „ENERGA postanowiła wprowadzić jedną markę dla wszystkich spółek grupy kapitałowej, zastępując nią 47 dotychczasowych. ...
Eskadra Publica będzie odpowiedzialna za obsługę public relations IV edycji konferencji Bramy Kraju organizowanej przez firmę reklamy zewnętrznej AMS. Bramy Kraju to pierwszy kompleksowy program marketingu miejskiego, który co roku zajmuje się wybranym elementem przestrzeni publicznej. ...