Komunikaty prasowe

Regulamin konkursu „Właściwości ryb”

15 listopada 2019

Regulamin konkursu „Właściwości ryb”   Organizatorem Konkursu „Właściwości ryb” zwanego dalej „Konkursem”, jest Synertime Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797) przy ul. Nowoursynowskiej 101E wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. ...


Regulamin konkursu Merrell ZION

14 listopada 2019

Regulamin konkursu ,,ZION” §1. Informacje ogólne Organizatorem Konkursu „ZION” zwanego dalej „Konkursem”, jest Synertime Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797) przy ul. Nowoursynowskiej 101E wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. ...


Łowca traci koszulkę lidera

13 listopada 2019

W ciągu ostatnich dwóch lat, statystyczny polski konsument diametralnie zmienił motywacje dotyczące swoich decyzji zakupowych. Kiedyś głównym „wabikiem” przyciągającym Polaków do sklepów były promocje. Dziś konsumenci podchodzą do nich bardziej ostrożnie, co widać w wynikach najnowszych badań. ...


Lizak lepszy niż psikus

31 października 2019

Z roku na rok Halloween zyskuje w Polsce coraz większą rzeszę zwolenników. Jak pokazują badania marketingowe, co czwarty Polak planował w ubiegłym roku swój budżet domowy z uwzględnieniem święta przypadającego na 31 października. ...


Blaski i cienie home office

29 października 2019

Praca zdalna do niedawna stanowiła przywilej jedynie dla freelancerów. Dzięki rozwojowi technologii, pozwalających na wykonywanie wielu obowiązków zawodowych bez konieczności wychodzenia z domu oraz w odpowiedzi na potrzeby współczesnych pokoleń pracowników, pracodawcy coraz częściej umożliwiają zatrudnionym pracę w systemie home office. ...


Zdobyć i zatrzymać – uwaga klienta na wagę złota

23 października 2019

Jak wygląda idealna oferta marketingowa? Według respondentów biorących udział w badaniu „Komunikacja marki – oczekiwania konsumenta” odpowiedź jest prosta – to przekaz, którego nie da się przeoczyć. Klienci oczekują personalizacji ofert oraz przedstawienia ich w przystępny i jednoznaczny sposób, a jako przestrzeń do skutecznego dialogu wskazują internet.  Technologie a zakupy Jak...