1

Poczuj smak lata

Poczuj smak lata

17 czerwca 2020

Czerwiec to zazwyczaj moment, gdy zaczynamy już odliczać dni pozostałe do wakacyjnego wyjazdu. W tym roku konieczne było jednak zrewidowanie planów urlopowych. Nawet, jeśli przyjdzie nam spędzić lato w domu, warto zaplanować odpoczynek na świeżym powietrzu, a smak letniej przygody pomogą wówczas przywołać owocowe cukierki Mentos! Z badania Quality Watch[1] wynika, że niemal 40%...


Eksperyment uczy

Eksperyment uczy

16 czerwca 2020

Pierwsze doświadczenia w pracy zdalnej to wyzwanie, ale jednocześnie źródło cennej wiedzy - zarówno dla pracowników, jak i firm wdrażających nowe narzędzia. Jak wykorzystać tę lekcję w codziennej współpracy, także po zakończeniu epidemii?  W ostatnich latach firmy, chcąc zatrzymać cennych i zdolnych pracowników, prześcigają się w proponowanych im benefitach, a jednym z nich jest...


Nastoletni odkrywcy smaków

Nastoletni odkrywcy smaków

28 maja 2020

Młodzi konsumenci lubią eksperymentować i często decydują się na to, co nowe. Ich preferencje generują zmiany w obszarze spędzania wolnego czasu, technologii, ale również zakupów. Nastolatkowie coraz więcej czasu spędzają w sieci, gdzie szukają rozrywki i informacji, także tych o swoich ulubionych produktach. ...


Podwójne złoto dla PVM

Podwójne złoto dla PVM

26 maja 2020

Konsumenci doceniają produkty Perfetti Van Melle. Lizaki Chupa Chups Classic i cukierki do żucia Mentos Fruit zdobyły pierwsze miejsce w prestiżowym konkursie branży FMCG - „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich”. ...


Czy zapasy zdominują nasze koszyki?

Czy zapasy zdominują nasze koszyki?

22 maja 2020

Większe zakupy robimy często po to, aby czuć się komfortowo w sytuacji nagłego głodu, stresu czy chęci dostępu do ulubionego produktu. Na liście „must have” do nabycia niezmiennie ważne miejsce zajmują ulubione słodycze, które dla wielu z nas są szybkim sposobem na poprawę nastroju. ...


Postawa, która inspiruje

Postawa, która inspiruje

20 maja 2020

Świadomość społeczna Polaków wzrasta zarówno u osób prywatnych, jak i przedsiębiorców. O altruizmie i proaktywnej postawie wobec potrzeb innych świadczą nie tylko wyniki badań, ale również podejmowane dobroczynne akcje i realizowane działania CSR. ...