1

Jak kupują Polacy?

Jak kupują Polacy?

23 kwietnia 2019

Polacy nie robią sprawunków na zapas, chociaż niehandlowe niedziele powoli ich do tego zmuszają. Zamiast tego wolimy wybrać się do sklepu nawet codziennie! Podczas takich małych zakupów często sięgamy m.in. po produkty impulsowe, które kupujemy na poprawę humoru. ...


Świąteczny koszyk smakołyków

Świąteczny koszyk smakołyków

19 kwietnia 2019

Wielkanoc to moment, w którym w polskich domach królują tradycyjne ciasta oraz inne słodycze. U większości Polaków, oprócz potraw, które są charakterystyczne dla świątecznego posiłku, możemy znaleźć na stole także przekąski w każdej formie – od czekoladowych pisanek, po praliny i cukierki. ...


Słodka okazja z Perfetti Van Melle

Słodka okazja z Perfetti Van Melle

11 kwietnia 2019

Znana od kilku tysięcy lat, spożywana w przeróżnej formie, wspiera układ krążenia i poprawia samopoczucie. Czekolada posiada wspaniałą historię, doskonale wpływa na nasz organizm i bez wątpienia trudno jej się oprzeć. ...


Na Internet nigdy nie będzie za późno

Na Internet nigdy nie będzie za późno

11 kwietnia 2019

Sieć powoli przestaje być dla seniorów przestrzenią nie do zdobycia. Jeszcze jakiś czas temu powszechne było niemal całkowite wykluczenie ludzi starszych z życia online. Dziś coraz więcej osób w wieku 55+ uczy się korzystać z Internetu, czerpiąc z niego wiele korzyści i przyjemności. ...


Świętuj Międzynarodowy Dzień Szczęścia z produktami Perfetti Van Melle

Świętuj Międzynarodowy Dzień Szczęścia z produktami Perfetti Van Melle

18 marca 2019

Już 20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia. To doskonała okazja by spędzić dzień z najbliższymi i podzielić się z nimi tym uczuciem. Wspólne chwile z pewnością mogą urozmaicić kolorowe produkty marki Chupa Chups, które dzięki różnorodnym smakom sprawiają frajdę zarówno młodszym, jak i starszym konsumentom. ...


Dobrze zaplanowana dystrybucja – klucz do sprzedaży

Dobrze zaplanowana dystrybucja – klucz do sprzedaży

11 marca 2019

Kampanie realizowane nawet z największym rozmachem nie pomogą, jeśli nie zadbamy o podstawy. Nie można się łudzić, że klient, któremu spodoba się produkt, a nie będzie mógł zdobyć go w najprostszy z możliwych sposobów, czyli w pobliskim sklepie, podejmie jakikolwiek dodatkowy wysiłek, aby go kupić. ...