Komunikaty prasowe

Wzrost konsumpcji w Polsce szansą dla branży FMCG

Wzrost konsumpcji w Polsce szansą dla branży FMCG

24 września 2018

Od 2017 roku w Polsce zdecydowanie wzrósł poziom konsumpcji. Jakość życia Polaków z każdym rokiem zdecydowanie się polepsza, co widać chociażby po tym, że coraz więcej kupujemy. Z badań GUS wynika, że w 2017 r. spożycie w sektorze gospodarstw domowych wzrosło realnie o 4,8%, podczas gdy w 2016 r. wzrost wynosił 3,9%. ...


Konsumenci chętniej sięgają po produkty funkcjonalne

Konsumenci chętniej sięgają po produkty funkcjonalne

17 września 2018

Wybierając produkty spożywcze, coraz częściej zwracamy uwagę już nie tylko na ich smak, ale także dodatkowe właściwości. W przypadku gum zależy nam m.in., aby wspomagały higienę jamy ustnej i działały przeciwpróchniczo oraz żeby skutecznie odświeżały oddech. ...


Zakupy spożywcze wciąż bardziej w realu niż w sieci

Zakupy spożywcze wciąż bardziej w realu niż w sieci

04 września 2018

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Przez internet kupujemy niemal wszystko: ubrania, książki, płyty, buty. Okazuje się jednak, że nie w każdej dziedzinie się to sprawdza. Polacy nadal wolą robić zakupy spożywcze w tzw. realu niż w sieci. ...


Mama w sklepie: słucha dziecka i lubi sprawdzoną ofertę

Mama w sklepie: słucha dziecka i lubi sprawdzoną ofertę

28 sierpnia 2018

Matki pozwalają swoim pociechom samodzielnie wybierać ulubione przekąski. Chętniej sięgają po marki, które już znają i nie są otwarte na eksperymenty. Kupując dziecku słodycze, najczęściej chcą sprawić mu radość i okazać miłość. ...


Słodki powrót do szkoły

Słodki powrót do szkoły

27 sierpnia 2018

Codzienne wstawanie, długie lekcje, sprawdziany, odrabianie prac domowych – ciężko przywyknąć do wszystkich tych obowiązków po długim wakacyjnym odpoczynku. Ponowne przyzwyczajenie się do szkolnego rytmu bywa trudne. ...


Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Zasady efektywnego samplingu

Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Zasady efektywnego samplingu

13 sierpnia 2018

Degustacje mają być nie tylko ukłonem w stronę konsumenta, ale powinny również zachęcać go do zakupu produktu po spróbowaniu. Aby osiągnąć ten cel trzeba dokładnie określić założenia samplingu i grupę docelową, do której chcemy dotrzeć. ...