1

Nowy język pokolenia Y

Nowy język pokolenia Y

15 kwietnia 2021

Polscy millenialsi to obecnie ponad 11 milionów osób! W 2021 roku kolejna grupa starszych przedstawicieli tej grupy będzie obchodziła swoje czterdzieste urodziny. Przekroczenie tej magicznej granicy wiekowej to dla większości z nas wejście w okres stabilizacji i świadomych  wyborów zarówno tych dotyczących kwestii zawodowych, jak decyzji czysto konsumenckich, obejmujących już...


Czas na zdrowe nawyki

Czas na zdrowe nawyki

29 marca 2021

Uśmiech to najbardziej uniwersalny język świata. Jest wspólnym dla wszystkich ludzi wyrazem takich emocji jak szczęście, czy zadowolenie. Szeroki i szczery poprawia nastrój oraz przyczynia się do wydzielania endorfin, czyli hormonów szczęścia, lecz prawdziwe cuda potrafi zdziałać ten biały i zdrowy. ...


Misja: zaangażowanie

Misja: zaangażowanie

25 marca 2021

Jeszcze nieco ponad rok temu rynek pracy określany był „rynkiem pracownika”. Dynamiczny rozwój wielu branż, powstawanie coraz to nowych firm i startupów oraz rozszerzanie oferty w ramach istniejących już struktur, owocowały szerokim wachlarzem ofert pracy oraz wzmożonymi działaniami headhunterów, stale poszukujących najlepszych specjalistów. ...


Dzień pełen przyjemności

Dzień pełen przyjemności

25 marca 2021

Mają różne kształty, kuszą słodkim aromatem i przyciągają wzrok intensywnymi kolorami. Uwielbiają je dzieci i nastolatki, ale rzesze fanów mają także wśród starszych konsumentów. Żelki, bo o nich mowa, 28 marca obchodzą swoje święto, czyli Międzynarodowy Dzień Żelków. ...


Rewolucja dla zdrowia trwa

Rewolucja dla zdrowia trwa

16 marca 2021

Pandemia przeorganizowała rzeczywistość konsumentów, pracowników i firm. W związku z pojawieniem się nowych wyzwań zmieniły się nasze potrzeby, nawyki i oczekiwania choćby względem pracodawców. Z najnowszych badań wynika, że transformacja dokonała się m.in. na rynku benefitów pracowniczych. ...


Zapasy zawsze pod ręką

Zapasy zawsze pod ręką

01 marca 2021

Od początku pandemii obserwujemy jej wpływ na decyzje zakupowe milionów Polaków. Niektóre trendy towarzyszą nam tylko przez chwilę i są związane np. z sezonowością produktów, inne wciąż wpływają na nasze codzienne nawyki. ...