Komunikaty prasowe

Zakupy krótkodystansowe

Zakupy krótkodystansowe

03 grudnia 2019

Często i raczej niedaleko. Najnowsze badania wskazują, że polscy konsumenci zamiast kupowania na zapas, preferują regularne i krótkie wizyty w sklepach osiedlowych. Znacząco wyróżnia ich to od mieszkańców innych europejskich krajów oraz wpływa na oblicze handlu w Polsce. ...


Pracownik liczy na więcej

Pracownik liczy na więcej

19 listopada 2019

Pakiety medyczne, sportowe, ubezpieczenie na życie oraz elastyczne formy zatrudnienia  – jak czytamy w raporcie „Rynek pracy pod lupą”, liczba benefitów oferowanych pracownikom z roku na rok rośnie. Pracodawcy, chcąc konkurować o najlepszych specjalistów na rynku, muszą dostosować swoje oferty do zmieniających się trendów, wychodząc poza ramy dotychczasowych działań rekrutacyjnych. ...


Łowca traci koszulkę lidera

Łowca traci koszulkę lidera

13 listopada 2019

W ciągu ostatnich dwóch lat, statystyczny polski konsument diametralnie zmienił motywacje dotyczące swoich decyzji zakupowych. Kiedyś głównym „wabikiem” przyciągającym Polaków do sklepów były promocje. Dziś konsumenci podchodzą do nich bardziej ostrożnie, co widać w wynikach najnowszych badań. ...


Lizak lepszy niż psikus

Lizak lepszy niż psikus

31 października 2019

Z roku na rok Halloween zyskuje w Polsce coraz większą rzeszę zwolenników. Jak pokazują badania marketingowe, co czwarty Polak planował w ubiegłym roku swój budżet domowy z uwzględnieniem święta przypadającego na 31 października. ...


Blaski i cienie home office

Blaski i cienie home office

29 października 2019

Praca zdalna do niedawna stanowiła przywilej jedynie dla freelancerów. Dzięki rozwojowi technologii, pozwalających na wykonywanie wielu obowiązków zawodowych bez konieczności wychodzenia z domu oraz w odpowiedzi na potrzeby współczesnych pokoleń pracowników, pracodawcy coraz częściej umożliwiają zatrudnionym pracę w systemie home office. ...


Zdobyć i zatrzymać – uwaga klienta na wagę złota

Zdobyć i zatrzymać – uwaga klienta na wagę złota

23 października 2019

Jak wygląda idealna oferta marketingowa? Według respondentów biorących udział w badaniu „Komunikacja marki – oczekiwania konsumenta” odpowiedź jest prosta – to przekaz, którego nie da się przeoczyć. Klienci oczekują personalizacji ofert oraz przedstawienia ich w przystępny i jednoznaczny sposób, a jako przestrzeń do skutecznego dialogu wskazują internet.  Technologie a zakupy Jak...