Komunikaty prasowe

Bloger w agencji Synertime

16 maja 2013

Synertime rozbudowuje swoje struktury w kierunku mediów społecznościowych – do zespołu dołączył Marcin Firmanty, który przeszedł do Synertime z agencji interaktywnej Vacaloca, gdzie zajmował stanowisko szefa działu Buzz Marketingu. ...


Eskadra PUBLICA zmienia nazwę na Synertime

10 grudnia 2012

Warszawska agencja public relations zmieniła nazwę, co ma podkreślić, że firma stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą Klientom wizerunkową wartość dodaną. ...


Eskadra PUBLICA zdobywa Wawel

25 czerwca 2012

Eskadra PUBLICA rozpoczęła współpracę z firmą Wawel SA, która specjalizuje się w produkcji wyrobów czekoladowych i cukierniczych. Usługi agencji obejmują działania z zakresu Brand PR, Corporate PR, CSR, IR oraz komunikacji kryzysowej. ...


Expander wraca do Eskadry PUBLIKI

11 czerwca 2012

Eskadra PUBLICA wygrała przetarg na działania PR dla Expandera – czołowego gracza branży doradztwa finansowego w Polsce. Firmy współpracowały już w latach 2008-2009 w zakresie biznesowo-finansowego media relations. ...


Trzy nowe osoby w Eskadrze PUBLICE

10 maja 2012

Agencja public relations Eskadra PUBLICA powiększyła zespół o dwóch Senior Account Executive’ów i Account Executive’a. Karolina Bukała, Martyna Lewicka i Karolina Rowińska zostały liderami projektów z branży kosmetycznej, słodyczy oraz dietetyki.W agencji pracuje obecnie 21 osób. ...


Kino poszerza horyzonty - rusza projekt "Zakochaj się w kulturze" dla osób niewidomych i niesłyszących

15 marca 2012

14 marca w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie odbył się pokaz filmu „Listy do M.” w wersji dostępnej dla osób niewidomych i niesłyszących. Dzięki audiodeskrypcji i napisom osoby niepełnosprawne sensorycznie mogły obejrzeć film. Premiera zainaugurowała cykl spotkań kulturalnych „Zakochaj się w kulturze”. Film już 15 marca będzie dostępny w sprzedaży ogólnej z dodatkowymi ścieżkami. ...


Podsumowanie współpracy Miasta Poznania z Eskadrą PUBLICĄ

19 stycznia 2012

Rogale świętomarcińskie, największy w Polsce bieg uliczny czy międzynarodowy festiwal skrzypcowy to tylko przykłady z długiej listy wydarzeń, do których promocji medialnej Biuro Promocji Miasta Poznania zaangażowało agencję PR. ...


Zmiana struktury udziałowej agencji Eskadra PUBLICA

05 grudnia 2011

Zakończył się proces zmian w strukturze własnościowej agencji Eskadra PUBLICA. Nowymi udziałowcami spółki są Barbara Labudda – dotychczasowa Business Development Director oraz Ewa Kaczmarek, która pełniła dotąd w agencji funkcję Client Service Director. Odkupiły one udziały firmy od Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Oprządka. ...


Sprawdzony PR dla miasta know-how

02 grudnia 2011

Agencja Eskadra PUBLICA od początku września 2011 odpowiada za realizację strategii PR dla Miasta Poznania. Zaplanowane działania mają wzmocnić wizerunek miasta jako metropolii oferującej idealne warunki do rozwoju i realizacji wszelkich ambicji. ...