Synertime na modowo i na sportowo

Agencja PR Synertime zajmie się promocją jesienno-zimowej kolekcji butów i akcesoriów outdoorowej marki Merrell – działania promocyjne obejmują obszar Brand PR, komunikację z blogerami oraz prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych.

Merrell to marka stworzona dla miłośników aktywności fizycznej w każdej postaci. Ponad 30 lat wysokiej jakości, niezawodności i sprawdzonych technologii. W portfolio marki znajdują się obuwie, odzież oraz akcesoria.

W obsługę marki Merrell zaangażowane są dwa oddzielne działy agencji:

  • zespół Brand PR, który odpowiada za działania z zakresu media relations takie, jak przygotowanie wysyłek kreatywnych, spotkań indywidualnych, newsletterów, oraz eventów;
  • zespół Digital PR, który prowadzi kanały w mediach społecznościowych – Facebook oraz Instagram – a także realizuje działania z zakresu blogger relations.

– Stawiamy na kompleksowość działań, bo wiemy, że prowadzenie komunikacji w różnych obszarach, zarówno z mediami tradycyjnymi, z bloggerami oraz w mediach społecznościowych, przez jedną agencję przynosi Klientowi największe korzyści wizerunkowe. Poza tym gwarantuje spójność wszystkich aktywności i lepsze zrozumienie potrzeb komunikacyjnych marki – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes zarządu agencji Synertime.
– Dlatego od kilku lat, jako jedna z niewielu agencji PR na polskim rynku, prowadzimy osobny dział Digital PR, dzięki czemu możemy być konkurencyjni także dla agencji interaktywnych, a nasi Klienci doświadczają prawdziwego efektu synergii swoich promocyjnych aktywności –
dodaje Kaczmarek.

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię klasycznych działań PR oraz Social Mediów, stąd też w firmie funkcjonują  odpowiednie działy wyspecjalizowane w tych obszarach. Synertime istnieje od 2007 roku. Na jej portfolio składa się ponad 200 projektów zrealizowanych zarówno w Polsce jak i zagranicą m.in. dla takich marek jak Dax Cosmetics, Phenome, Clear, Cross Jeans, Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Wawel, Yoskine i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio