Synertime poprowadzi działania PR dla Powermat

24 lipca 2017Aktualności

Innowacyjny startup z branży nowych technologii to kolejny klient Synertime. Agencja dołożyła w ten sposób następną cegiełkę w budowie swojego portfolio projektów IT, które intensywnie się rozwija – w ciągu ostatnich miesięcy Synertime zajmowało się promocją takich firm, jak grupa kapitałowa TenderHut, Spyro-Soft, Youton czy np. blogera programistycznego, Macieja Aniserowicza.

Powermat Polska to startup, który opiera się na aplikacji mobilnej i technologii bezprzewodowego ładowania smartfonów. System przeznaczony jest do wykorzystania w przestrzeni publicznej np. w restauracjach, sklepach czy kawiarniach, gdzie montowane są tzw. Powerspoty, czyli stacje ładujące. Użytkownicy mogą korzystać z tej darmowej energii, jeśli ściągną aplikację Powermat, która dodatkowo umożliwia im dostęp do specjalnie przygotowanych promocji. Tak zaangażowany konsument, spędza w danym lokalu średnio 11 minut dłużej, co z kolei przekłada się na korzyści dla właścicieli. Poza Polską system jest już dostępny m.in w Stanach Zjednoczonych, Australii oraz Wielkiej Brytanii.

Synertime zajmie się prowadzeniem biura prasowego Powermat, pozycjonowaniem ekspertów w mediach, kanałem LikedIn i promocją kolejnych wdrożeń systemu w lokalach HoReCa. Wcześniej klient pracował w obszarze PR z agencją  Vacaloca.

Agencja Synertime pozyskała projekt w efekcie polecenia jej usług. Umowa została podpisana na zasadach współpracy stałej.  

Nadzór nad projektem sprawuje prezes agencji, Barbara Labudda-Krysztofczyk.

IT to branża, w której jako agencja mamy świetne kompetencje i stale poszerzamy portfolio klientów i projektów z tej dziedziny  – mówi prezes Synertime, Barbara Labudda-Krysztofczyk. – Działania, które od dłuższego czasu prowadzimy m.in. dla jednej z trzech najszybciej rosnących firm IT w Polsce, SoftwareHut, bliska współpraca z mediami branżowymi, blogerami, swobodne poruszanie się w tematyce nowych technologii… to wszystko sprawia, że branża IT stała dla nas nie tylko naturalna, ale także ogromnie fascynująca. Z przyjemnością witamy więc Powermat w gronie naszych klientów – dodaje Labudda-Krysztofczyk.

Tematyka startupów jest bardzo ciekawa, ale też trudna do promocji – jest ich dziś tak wiele, że wybicie się w mediach graniczy czasem z cudem. Dlatego długo szukaliśmy agencji PR, która sprostałaby naszym oczekiwaniom. Ale było warto. Postawiliśmy na Synertime, bo rozumieją potrzeby zarówno komunikacji B2C jak i B2B, a do tego są naprawdę efektywni. No i bardzo się angażują – czujemy, że tworzymy jedną drużynę – powiedział Juliusz Korwin, Dyrektor Marketingu Powermat Polska.

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, grupa kapitałowa TenderHut, Spyro-Soft, Budimex, Expander, Ministerstwo Finansów czy Wienerberger. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, 2011 i 2015.


Do pobrania

powermat_01.png

Rozmiar: 611 kB, .pngZapisz plik »