Kolejna fala klientów facebookowych w Synertime

8 nowych klientów od początku 2017 roku – to bilans pokazujący dynamikę rozwoju działu digital warszawskiej agencji Synertime. Do grona kanałów facebookowych dołączyły profile fanpage takie jak: Fundacja Lotto, Kocham sery, Modus Sun, Powermat – Żyj na 100%, RUCH, Serenada, SpyroSoft i Warsztat Zdrowia.

Wśród wszystkich nowych klientów Synertime dokładnie połowa to profile, które agencja przejęła jako kanały funkcjonujące już kilka lat. Zarówno Fundacja Lotto, Serenada, Kocham Sery czy RUCH są markami, które wcześniej budowały społeczność samodzielnie lub pod opieką innej agencji. Tymczasem pozostałe profile – Modus Sun, Powermat – Żyj na 100%, SpyroSoft i Warsztat Zdrowia – są fanpage’ami nowopowstałymi. W każdym przypadku zespół socialmediowy Synertime zapewnia im profesjonalną moderację, harmonogramy postów, zarządzanie reklamami oraz opiekę graficzną i copywriterską.

Wszystkie 8 profili są prowadzone przez Synertime na zasadzie stałej miesięcznej obsługi, a nie projektowo. Zespół social mediowy agencji liczy obecnie 5 osób, na jego czele stoi Andrzej Salski – manager z 7-letnim doświadczeniem zawodowym w branży interaktywnej, który raportuje bezpośrednio do prezes agencji Barbary Labuddy-Krysztofczyk.

Zespól digitalowy agencji Synertime jest teraz szczególnie aktywny, w planach ma już powiększanie teamu o kolejnych specjalistów. Świadomi właściciele firm rozumieją, że w dobie wszechobecnej digitalizacji aktywność w mediach społecznościowych ma ogromne znaczenie dla rozwoju marki – mówi Barbara Labudda-Krysztofczyk, prezes Synertime. To także w tej chwili najszybsza i bezpośrednia droga dotarcia do klienta. Ogromnie się cieszę, że kolejne fantastyczne marki powierzyły nam tak ważne zadanie. Jesteśmy pełni pomysłów, zespół Andrzeja Salskiego cechuje profesjonalizm i odwaga w sięganiu po nowatorskie rozwiązania – mówi Labudda-Krysztofczyk.

Nowi klienci Synertime:

Fundacja LOTTO jest fundacją korporacyjną Totalizatora Sportowego. Została powołana
w 2009 r., aby wypełniać misję społeczną spółki.

Kocham Sery – to profil marki Skarby Serowara, producenta serów długo dojrzewających Bursztyn, Rubin i Szafir oraz promujący kulturę jedzenia ekskluzywnych serów.

Modus Sun jest marką, która działa na rynku odnawialnych źródeł energii. Zajmuje się kompleksową budową innowacyjnych instalacji słonecznych produkujących energię elektryczną.

Powermat – Żyj na 100% jest firmą IT, której sztandarowym produktem jest Powermat, czyli system nowoczesnego ładowania indukcyjnego z inteligentną platformą mobilną.

RUCH – założony w 1918 roku, obecnie dystrybutor prasy, firma logistyczna, właściciel sieci detalicznej i mini centrum usług.

Serenada - marka serów, wywodząca się ze Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, która swoje produkty eksportuje na prawie wszystkie kontynenty świata. Sztandarowym produktem Serenady są sery żółte w różnych odsłonach.

SpyroSoft to software house, założony przez ekspertów z dziedziny outsourcingu IT. Świadczy kompleksową pomoc w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań IT dla biznesu.

Warsztat Zdrowia reprezentuje gabinety rehabilitacyjne, w których pacjentom pomaga się metodą ARPwave – ekstremalnie szybką i skuteczną, nowoczesną metodą rehabilitacyjną
i treningową.

***

Agencja Synertime (synetime.pl) zajęła pierwsze miejsce w kategorii AGENCJE PR NA FACEBOOKU w rankingu „Agencje PR w social mediach” zorganizowanym przez magazyn PRESS w 2014 roku. Jednocześnie Sotrender, w zestawieniu profili na Facebooku „Agencje Interaktywne i e-PR”, desygnował Synertime jako jedyną polską agencją PR ujętą w lipcowym rankingu Fanpage Trends - za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje.

Zgodnie z założeniami strategicznymi, Synertime stale rozwija swoje kompetencje w obszarze e-PR, by dostarczać klientom kompletny pakiet usług komunikacyjnych. Obecnie agencja realizuje działania online z zakresu m.in.: social media, buzz marketing, strony internetowe, działania z blogerami i influencerami.


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio