Synertime socialmediowo: 5 nowych klientów w Agencji!

06 września 2016Aktualności

Koniec sierpnia i początek września to w Synertime czas nowych projektów z zakresu e-PR. Umowy długoterminowe podpisano na rzecz promocji GACA SPA, Fundacji ELAB, Caribbean WAWA Festival oraz kawy Inka, zaś współpraca projektowa, 3 miesięczna, będzie zrealizowana dla Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.

Trzy z pięciu nowych projektów dotyczą współpracy w zakresie prowadzenia profili na Facebooku. Zupełnie nowy fanpage został założony przez Synertime dla GACA SPA oraz Festiwalu Karaibskiego. Z kolei Fundacja ELAB, promująca wyjazdy edukacyjne zagranicę posiadała już wcześniej konto FB, było jednak prowadzone przez klienta samodzielnie. Teraz zaopiekuje się nim dział Social Mediów Synertime. Wszystkie trzy profile zostały całkowicie przekazane do administracji Agencji PR – firma odpowiada za strategię, grafiki, moderacje, kampanie reklamowe, udział fanpage’y w innych aktywnościach promocyjnych klientów itd.

Działania na rzecz Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego także są związane z Facebookiem. Synertime poprowadzi tu 3-miesieczną kampanię reklamową, gdzie odpowie za całość działań: od strategii, przez kreację, kontrolę rozwoju, moderację i raportowanie.

Piąty projekt będzie realizowany w ramach współpracy stałej na rzecz kawy Inka. Marka powierzyła Synertime działania skierowane do blogosfery kulinarnej, pierwsza wspólna aktywność firm w tym roku miała już miejsce w wakacje i były to warsztaty dla blogerek i ich dzieci z udziałem Natalii Paździor, zwyciężczyni programu MasterChef Junior. Event spotkał się z tak dużym zainteresowaniem, że klient postanowił realizować działania z zakresu blogger relations w sposób stały.

W Synertime od kilku już lat funkcjonuje oddzielny dział związany z kampaniami realizowanymi w Mediach Społecznościowych. Obecnie liczy on czterech specjalistów i jest kierowany przez Klaudię Daniluk.

Caribbean WAWA Festival poświęcony jest promocji państw regionu Morza Karaibskiego m.in. poprzez spotkanie w Sejmie RP (na którym poruszone zostaną zagadnienia polityczno-gospodarcze oraz kulturowe), jak również cykl atrakcji na plaży miejskiej „Poniatówka”, takich jak wielobarwna i różnorodna muzyka, taniec i warsztaty kulinarne. Uczestnicy każdego dnia poznają kulturę innego kraju: Dominikany, Jamajki, Kuby i Haiti

Fundacja ELAB to organizacja oferująca strategiczne doradztwo osobom, które planują studia licencjackie lub magisterskie zagranicą. Współpracuje z wysokiej klasy mentorami i z najbardziej prestiżowymi uczelniami w Europie i na świecie.

GACA SPA to hotel w Kazimierzu Dolnym, stworzony przez Konrada Gacę, eksperta ds. leczenia otyłości, specjalistę żywieniowego i twórcę przełomowego programu Mądrego Odchudzania GACA SYSTEM. To jedyne takie miejsce w Polsce, ponieważ misją autorskiego hotelu Konrada Gacy jest pomoc w procesie odchudzania osobom z nadwagą i otyłością oraz inspirowanie ich do zmiany jakości i stylu życia

Inka jest najbardziej znaną i rozpoznawalną kawą zbożową w Polsce oraz niekwestionowanym liderem w swojej kategorii. To marka określana mianem "kultowej", która doskonale wpisuje się we współczesne rynkowe trendy i potrzeby konsumentów.

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego to nowoczesna jednostka uczelniana, oferująca wysokiej jakości usługi z zakresu kształcenia w toku studiów podyplomowych oraz prestiżowych programów MBA, a także szkolenia i doradztwo dla firm, instytucji oraz jednostek administracji publicznej i samorządowej. Więcej informacji znajduje się na stronie: ckp.lazarski.pl.

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.


Do pobrania