Synertime dla Aukcji „W”

Agencja Synertime wspiera charytatywnie projekt Aukcje „W” - zbiórkę publiczną na renowację grobów Powstańców na Powązkach. Organizatorem jest Stowarzyszenie obronne FIA we współpracy z Jednostką Wojskową Komandosów w Lublińcu oraz Stowarzyszeniem Grupa Historyczna „Zgrupowanie Radosław". Na portalu Allegro wylicytować można unikalne przedmioty, powstałe z okazji 70. rocznicy obchodów wybuchu Powstania Warszawskiego, m.in. dwa kalendarze z podpisem Zwierzchnika Sił Zbrojnych, Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.

Aukcje rozpoczęły się 18 lipca, a zakończą 1 sierpnia o godzinie „W”. Środki, które zostaną uzyskane, Stowarzyszenie przeznaczy na renowację grobów żołnierzy z formacji, których tradycję dziedziczy Jednostka Wojskowa Komandosów. Do wylicytowania oprócz kalendarzy z podpisem Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego są jeszcze cztery sztylety z grawerem symbolu JWK oraz osiem koszulek z symboliką Jednostki.

W ramach wsparcia Aukcji „W”, Synertime odpowiada za promocję projektu w mediach.

„Nasza agencja od lat obsługuje wiele inicjatyw edukacyjnych i kulturowych. Tym razem mamy okazję wspierać projekt Aukcje „W”, który świetnie wpisuje się w profil naszych aktywności. Jesteśmy naprawdę zadowoleni, że możemy wesprzeć komunikacyjnie aukcje, z których uzyskane środki zostaną przeznaczone na tak szczytny cel” – mówi Barbara Labudda, Prezes Zarządu Synertime.

***

Synertime to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, która wpływa na efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane m.in. dla Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio