Synertime dla Aukcji „W”

23 lipca 2014Aktualności

Agencja Synertime wspiera charytatywnie projekt Aukcje „W” - zbiórkę publiczną na renowację grobów Powstańców na Powązkach. Organizatorem jest Stowarzyszenie obronne FIA we współpracy z Jednostką Wojskową Komandosów w Lublińcu oraz Stowarzyszeniem Grupa Historyczna „Zgrupowanie Radosław". Na portalu Allegro wylicytować można unikalne przedmioty, powstałe z okazji 70. rocznicy obchodów wybuchu Powstania Warszawskiego, m.in. dwa kalendarze z podpisem Zwierzchnika Sił Zbrojnych, Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.

Aukcje rozpoczęły się 18 lipca, a zakończą 1 sierpnia o godzinie „W”. Środki, które zostaną uzyskane, Stowarzyszenie przeznaczy na renowację grobów żołnierzy z formacji, których tradycję dziedziczy Jednostka Wojskowa Komandosów. Do wylicytowania oprócz kalendarzy z podpisem Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego są jeszcze cztery sztylety z grawerem symbolu JWK oraz osiem koszulek z symboliką Jednostki.

W ramach wsparcia Aukcji „W”, Synertime odpowiada za promocję projektu w mediach.

„Nasza agencja od lat obsługuje wiele inicjatyw edukacyjnych i kulturowych. Tym razem mamy okazję wspierać projekt Aukcje „W”, który świetnie wpisuje się w profil naszych aktywności. Jesteśmy naprawdę zadowoleni, że możemy wesprzeć komunikacyjnie aukcje, z których uzyskane środki zostaną przeznaczone na tak szczytny cel” – mówi Barbara Labudda, Prezes Zarządu Synertime.

***

Synertime to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, która wpływa na efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane m.in. dla Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.


Do pobrania