Synertime z nową strukturą i stroną www

19 maja 2014Aktualności

Agencja Synertime uruchomiła nową, responsywną stronę internetową, www.synertime.pl. Jej konstrukcja skupia się na 5 głównych obszarach działalności firmy, które korespondują z niedawno redefiniowanymi działami organizacji.

Aktywowanie strony www kończy proces zmian strukturalnych w Synertime. Konsultanci agencji pracują teraz w zespołach zgodnych z kompetencjami usługowymi firmy: komunikacja organizacji, komunikacja marki, marketing społeczny, media społecznościowe oraz szkolenia i doradztwo. Każdym z zespołów kieruje szef teamu, odpowiedzialny za koordynację prac accountów, a także za zarządzanie rozwojem danej dziedziny public relations w ramach agencji.

Na nowej stronie można znaleźć opisy wszystkich obszarów, narzędzi komunikacji oraz pozostałe informacje o Synertime. Zależało nam, by na stronie były nie tylko informacje o tym, co robimy – ale też jacy jesteśmy. Chcieliśmy pokazać osobowość firmy. Dlatego m.in. jest tam opowieść o naszej historii czy też specjalna zakładka Summertime, w której – wzorując się na filmowej Amelii – zamieszczamy zdjęcia z różnych zakątków świata, które łączy jeden element. Warto wejść na www.synertime.pl i sprawdzić, jaki – zachęca Ewa Kaczmarek, wiceprezes Synertime.

Nowa strona agencji wraz biurem prasowym klientów działa w modelu "chmury". Wykorzystanie takiego rozwiązania sprawia, że agencja uzyskała ciągły dostęp do najbardziej aktualnych technologii internetowych. Zgodnie ze współczesnymi trendami, witrynę wraz z biurem prasowym zbudowano w formie responsywnej, tzn. w pełni dostosowującej się do rozdzielczości telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych. System komunikacji witryny agencji obejmuje nie tylko biuro prasowe z newsletterem, ale również zapewnia integrację z serwisami społecznościowymi.

Za budowę strony odpowiadała firma NetPR, a jej wizualizacja powstała przy wsparciu Anny Skopińskiej ze studia Rebel ZOO. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów prac graficznych i programistycznych. Dzięki współpracy z odpowiedzialnymi za nie firmami, nasze treści zyskały nową oprawę, która trafnie pokazuje dzisiejszy charakter i kompetencje agencji – powiedziała Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime.

                                                                                                 ***                                                                      

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

 

 


Do pobrania