Synertime dla Lubelli w zakresie działań PR

19 marca 2014

„Uwielbiam” to hasło przewodnie rocznych działań PR, które dla Lubelli realizuje warszawska agencja Synertime. Firma Lubella przedłużyła ubiegłoroczną umowę na obsługę marki. Działania zaplanowane na rok 2014 będą skierowane do dziennikarzy i blogerów.

Za koordynację projektu odpowiada Ewa Kaczmarek – Wiceprezes Zarządu agencji. Działania realizują współpracujące ze sobą działy Brand PR i Digital PR.

Od siedmiu lat specjalizujemy się w obsłudze marek spożywczych a efektywność naszych działań jest doceniana przez klientów. Dla marki Lubella, wspólnie ze współpracującymi z nią dietetyczką i kucharzem, zrealizowaliśmy szereg działań warsztatowych i edukacyjnych. Wywołały one bardzo pozytywne efekty w mediach. Z przyjemnością podejmujemy kolejne kulinarne wyzwania - mówi Ewa Kaczmarek Wiceprezes Zarządu Synertime.

***

Synertime to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, która wpływa na efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane m.in. dla Nestlé Polska S.A., Hochland, Wawel SA, EFL, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.


Do pobrania