Synertime ponownie dla Budimeksu

19 listopada 2013Aktualności

Synertime rozpoczęło współpracę z Budimex SA, jedną z największych spółek budowlanych w Polsce. Agencja odpowiada za koordynację biura prasowego firmy, w tym działania z obszaru PR-u korporacyjnego, media relations oraz doradztwo antykryzysowe. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Firmy współpracowały już w przeszłości podczas realizacji obchodów 40-lecia Budimeksu, a także w zakresie szkoleń, pozycjonowania ekspertów i bieżącej obsługi PR. Wówczas za działania odpowiadała Ewa Kaczmarek – client service director. Obecnie projekt będzie koordynowany przez Barbarę Labuddę – prezesa zarządu agencji.

Znakiem dzisiejszych czasów jest duża zmienność. W odpowiedzi na nią biznes poszukuje pewnych, stabilnych relacji. Stąd coraz częściej zwraca się do sprawdzonych konsultantów i partnerów. Zwłaszcza, jeśli potrafią oni pokazać Klientowi nową wizję współpracy i zwiększania efektywności komunikacji – mówi Barbara Labudda i dodaje: Budimex to już trzecia firma, która w ostatnim czasie wróciła do naszego portfolio, doceniając obecne możliwości i efektywność pracy agencji.

 

***

Synertime to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, która wpływa na efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane m.in. dla Nestlé Polska S.A., Hochland, Wawel SA, EFL, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.


Do pobrania