Bloger w agencji Synertime

16 maja 2013

Synertime rozbudowuje swoje struktury w kierunku mediów społecznościowych – do zespołu dołączył Marcin Firmanty, który przeszedł do Synertime z agencji interaktywnej Vacaloca, gdzie zajmował stanowisko szefa działu Buzz Marketingu. W Synertime będzie kierował działem Digital PR. W Agencji pracuje obecnie 21 osób.

Synertime, zgodnie ze swoimi założeniami strategicznymi, kreuje oraz aktywnie wdraża nowe trendy w komunikacji. Dział Digital PR realizuje szereg działań online takich jak: e-PR, Social Media, e-mail marketing, buzz marketing, strony internetowe i blogi oraz prowadził liczne kampanie crossowe. Nowy Online Community Manager będzie nadzorował dotychczasowe programy, a także poprowadzi kilka autorskich projektów. Większość z nich będzie dotyczyła branży FMCG, w której specjalizuje się Marcin Firmanty – prywatnie bloger kulinarny.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego transferu. Marcin to nie tylko osoba, która fantastycznie rozumie świat social mediów jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem agencyjnym. On ma coś więcej. Ma wiedzę i intuicję insidera, ponieważ – jako doświadczony bloger – wie, jak należy się komunikować ze społecznościami internetowymi, jak projektować kampanie z ich udziałem, by były wartościowe dla jednej i drugiej strony – słowem: co tak naprawdę działa online” – powiedziała Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime.

Marcin Firmanty to ekspert ds. Social Media, trener z zakresu komunikacji online. Jest absolwentem wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonuje się tworzeniem i wdrażaniem kompleksowych strategii obecności marki na portalach Facebook, Twitter, Blip, Pinterest, Google+, YouTube itp. Były szef działu Buzz Marketing w agencji interaktywnej Vacaloca, gdzie odpowiadał za kampanie rodzimych i międzynarodowych marek na polskich platformach Social Media (m.in. Dilmah, McAfee, Merck, Sanofi Pasteur, Magazyn „Machina”, Grycan – Lody od pokoleń, Mattel), tworzył i nadzorował programy ambasadorskie w blogosferze, opracowywał kompleksowe strategie komunikacji online.


Do pobrania