Eskadra PUBLICA zmienia nazwę na Synertime

10 grudnia 2012

Warszawska agencja public relations zmieniła nazwę, co ma podkreślić, że firma stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą Klientom wizerunkową wartość dodaną. Zmieniła się również identyfikacja wizualna firmy.

Synertime funkcjonuje na rynku od 5 lat, od dwóch zarządzana jest wspólnie przez Barbarę Labuddę (prezes zarządu) oraz Ewę Kaczmarek (wiceprezes zarządu), które demokratycznie i zgodnie rozwijają agencję wierząc, że zestawienie skrajnych wartości i charakterów daje możliwość generowania dodatkowych wartości. Od momentu, gdy firma przeszła pod opiekę obu pań, została nagrodzona dwiema statuetkami oraz dwoma wyróżnieniami w konkursie Złote Spinacze. W tegorocznym zestawieniu magazynu Press oceniono ją jako czwartą najszybciej rozwijającą się agencję PR w Polsce.

Synertime to nazwa, która powstała w efekcie wspólnej pracy zarządu i zespołu firmy. Jej brzmienie nie tylko ma podkreślać wagę synergii jako efektu dobrego współdziałania, ale też nawiązywać do lata (summertime) – Wierzymy, że ciepła, dobra atmosfera sprzyja efektywnej pracy – komentuje Barbara Labudda, prezes firmy. – Lubimy to, co robimy i osoby, z którymi pracujemy. Zależało nam, by nowa nazwa pokazywała wyraźnie, że te wartości są dla nas bardzo ważne – dodaje Ewa Kaczmarek, wiceprezes.

Logotyp agencji opiera się na pozytywnej, świeżej kolorystyce. Piktogram to dwie odwrotne postaci (firma stawia na różnorodność kompetencji i charakterów, a ponadto zarządzana jest przez dwie osoby), które w tandemie tworzą nowy znak jako nową wartość – pochyloną literę „S” symbolizującą synergię. Jednocześnie w nowym logotypie można zauważyć symbol nieskończoności, co odwołuje się do słowa „time”, a także „buźki” z uśmiechem – by ponownie podkreślić jak ważne jest dla firmy pozytywne nastawienie i pasja.

Autorem logotypu jest Krzysztof Fabianowski, managing partner w agencji MINIMA, który zaprojektował m.in. logotyp zespołu Neo Retros (zdobywcy 2 nagród – jury i publiczności – w konkursie TOPtrendy 2011), za który w zeszłym roku otrzymał nagrodę DESIGN AND DESIGN w ramach International Design Awards.

Synertime (wcześniej Eskadra PUBLICA) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, która wpływa na efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane m.in. dla Nestlé Polska SA, Hochland, Wawel SA, EFL, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.


Do pobrania

Barbara Labudda

Barbara Labudda

Rozmiar: 98 kB, .jpgZapisz plik »
Ewa Kaczmarek

Ewa Kaczmarek

Rozmiar: 143 kB, .jpgZapisz plik »