Zmiany we władzach Eskadry Publiki

Od 1 kwietnia warszawska agencja public relations Eskadra Publica ma nową strukturę władz. W dwuosobowym Zarządzie firmy Prezesem został Sebastian Łuczak a Wiceprezesem - Sebastian Oprządek. Dotychczasowy Prezes Zarządu Adam Łaszyn objął funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej a Mateusz Zmyślony - Wiceprzewodniczącego. Trzecim członkiem nowopowołanej Rady Nadzorczej została Agnieszka Gutowska.

„Publica bardzo szybko się rozwija, więc uznaliśmy, że czas już na rozdzielenie funkcji zarządczych i nadzorczych. Razem postawiliśmy Publicę na torach i rozpędziliśmy. Teraz maszynistą będzie Sebastian, a my z Mateuszem będziemy doglądać, czy ten pociąg sprawnie jedzie" - powiedział Adam Łaszyn. Mateusz Zmyślony dodał: „Razem z Adamem nadal będziemy oczywiście włączać się i wspomagać Publicę. Powołanie Rady Nadzorczej po prostu lepiej oddaje naszą rolę w funkcjonowaniu tej firmy".

„Po ponad roku działalności okrzepliśmy, mamy dobry, zgrany zespół, silne portfolio klientów i na koncie kilka projektów, którymi można się chwalić. Strategia firmy oparta na połączeniu kreatywności z doświadczeniem i strategicznym podejściem okazała się strzałem w dziesiątkę, bo ten miks w efekcie daje skuteczną komunikację. Dlatego będziemy kontynuować taki sposób realizowania naszych usług" - powiedział Sebastian Łuczak.

Eskadra Publica działa w strukturach Grupy Komunikacyjnej Eskadra - konsorcjum, które w ostatnim rankingu Media & Marketing Polska uzyskało tytuł „Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2008". Eskadra Publica jest pierwszą polską agencją public relations, która posiada własny, osobny Team Kreatywny. Firma powstała pod koniec 2007 roku z inicjatywy Adama Łaszyna, Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Łuczaka.

Na portfolio klientów Eskadry Publiki składają się prace realizowane m.in. dla: Nestle, WINIARY, Budimexu, Expandera, Ikea, Swatch, ZP INFARMA, Metra, Certiny, Urzędu Miasta St. Warszawy. Za akcję współorganizowaną przez Eskadrę Publikę Gadu Gadu SA otrzymało Złotego Spinacza - najważniejszą nagrodę dla działań public relations w Polsce.

 

 

 


Załączniki

Kontakt dla mediów

Współwłaścicielka i Wiceprezes Zarządu Synertime. Do firmy dołączyła w 2013 roku. Nadzoruje pracę całego zespołu i dba o najwyższą jakość obsługi Klientów Agencji. Odpowiada również za komunikację zewnętrzną Synertime. Ponadto zajmuje się planowaniem i wdrażaniem całościowych strategii komunikacji PR dla projektów z zakresów brand PR, CSR, corporate PR, crisis management oraz expert positioning. Jej specjalnością jest branża żywności i żywienia oraz healthcare. Z sukcesami prowadziła również projekty z branży turystycznej. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji tak dla marek polskich, jak i międzynarodowych, a także instytucji rządowych – m.in. Nestlé Polska (program CSR i employerbrandingowy – wyróżniony w konkursie Złote Spinacze w 2014 r.), GACA SYSTEM (Złoty Spinacz w 2015 r.), Ministerstwo Finansów, Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce, Grupa TenderHut, Budimex czy program „Żyj Smacznie i Zdrowo” (największy projekt edukacyjny dla gimnazjalistów o zdrowym odżywianiu w Polsce). Żaneta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł krytyka przekazów medialnych. Od kilku lat wykłada na Collegium Civitas – przedmiot public relations i CSR.
Bio