Osiągnięcia

Złote spinacze: najlepszy projekt w kategorii "Uroda, Higiena i Styl Życia"

  • Pierwsze miejsce w kategorii Uroda, Higiena i Styl Życia
    Nagrodzony projekt: Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze
    Klient: Gaca System (2015)
 

Złote spinacze: najlepszy projekt w kategorii "Media i styl życia"

  • wyróżnienie w kategorii MEDIA I STYL ŻYCIA
    wyróżniony projekt: III edycja programu "Natalia Honorata Witalna - NHW"
    klient: Nestle Polska (2014)
 

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku – „Agencje Interaktywne i e-PR”

  • Synertime po raz kolejny jedyną polską agencją PR ujętą w sierpniowym rankingu Fanpage Trends. Tym razem firma znalazła się dwa oczka wyżej, w zestawieniu dotyczącym angażowania fanów w interakcje (sierpień, 2014).
 

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku – „Agencje Interaktywne i e-PR”

  • Synertime jedyną polską agencją PR ujętą w lipcowym rankingu Fanpage Trends. Firma została doceniona za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje (lipiec, 2014).
 

Magazyn PRESS: Ranking „Agencje PR w social mediach”

  • Synertime na pierwszym miejscu w kategorii AGENCJE PR NA FACEBOOKU (2014).
 

Sotrender: zestawienie profili na Facebooku

  • fan page „Żyj Smacznie i Zdrowo” (stworzony i prowadzony przez Synertime dla marki Winiary) okazał się najbardziej angażującym profilem w kategorii ŻYWNOŚĆ: zaangażowanie 12% przy średniej w kategorii na poziomie 2% (2013).
 

Badanie Top Marka: ranking wg liczby i wydźwięku publikacji w mediach

  • w kategorii ART. SPOŻYWCZE na czwartym miejscu wskazano Klienta agencji (obsługa od 2008 roku w zakresie Corporate PR, Brand PR oraz realizacji kampanii edukacyjnych) – Nestlé Polska.
  • Jednocześnie brand Nestlé promowany przez Synertime w mediach jest „jedynym w zestawieniu Top Marka, który swoją pozycję zawdzięcza publikacjom na temat jej produktów, a niezwiązanych ze sponsoringiem i aktywnościami spoza głównego obszaru działania. Jest również jedynym w rankingu, któremu poświęcono więcej wzmianek o wydźwięku pozytywnym niż neutralnym i negatywnym razem” (2013).
 

Magazyn PRESS: Ranking agencji PR

  • Synertime na czwartym miejscu w zestawieniu agencji o największej dynamice rozwoju na rynku (2012).
 

Złote Spinacze: najlepsza akcja edukacyjna w Polsce

  • pierwsze miejsce w kategorii AKCJA EDUKACYJNA
    Nagrodzony projekt to kampania „Jedz Smacznie i Zdrowo”
    Klient: marka Winiary (2011)
 

Złote Spinacze: najlepszy event społeczny w Polsce

  • wyróżnienie w kategorii EVENT SPOŁECZNY
    Klient: Misterium Męki Pańskiej (2011)
  • wyróżnienie w specjalnej kategorii EFEKTYWNOŚĆ
    Klient: Misterium Męki Pańskiej (2011)
 

Złote Spinacze: najlepszy projekt PR dla miejsca, miasta lub regionu

  • pierwsze miejsce w kategorii PR MIEJSCA, MIASTA LUB REGIONU
    Nagrodzony projekt to „Pozytywnie nakręceni polecają – Śląskie. Pozytywna energia”
    Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego (2009)
 

Złote Spinacze: najlepszy event w Polsce

  • pierwsze miejsce w kategorii EVENT
    Nagrodzony projekt to akcja „Kosmiczne Gadu-Gadu”
    Klient: Gadu-Gadu (2008)