Komunikacja marki

Wprowadzenie na rynek NESCAFÉ Dolce Gusto Genio 2 MINI

Badania rynku kawy na świecie przeprowadzone w 2014 roku wykazały, że 90% dorosłej populacji Polaków pije kawę. Statystyczny Polak wypija rocznie 95 litrów kawy, co daje średnio 1,15 filiżanki dziennie. Dla niektórych kawa to obowiązkowy punkt poranka.


Dzień makaronu z Lubellą

Ponad 100 publikacji, dominacja kulinarnej blogosfery, dotarcie łączne na poziomie 39.847.648 UU. Tak 25 października 2014 roku Lubella celebrowała Światowy Dzień Makaronu. Tym samym umocniła swoją pozycję jednoznacznego lidera kategorii.


Bo zawsze jest pogoda na Lubellę

Marka Lubella to lider na rynku producentów makaronów w Polsce. Jednak lider oprócz osiągania kolejnych sukcesów musi również zadbać o edukację społeczeństwa.


Almette bez 3 bez

Almette to marka znajdująca się w portfelu firmy Hochland - istniejąca na polskim rynku od 1995 roku, jest niekwestionowanym liderem kategorii serów kremowych twarogowych. Wyróżnikiem produktowym odróżniającym Almette od pozostałych graczy rynkowych jest jakość.