Case study

Wprowadzenie na rynek NESCAFÉ Dolce Gusto Genio 2 MINI

Badania rynku kawy na świecie przeprowadzone w 2014 roku wykazały, że 90% dorosłej populacji Polaków pije kawę. Statystyczny Polak wypija rocznie 95 litrów kawy, co daje średnio 1,15 filiżanki dziennie. Dla niektórych kawa to obowiązkowy punkt poranka.


Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze

Z badań CBOS wynika, że aż 51% dorosłych Polaków ma problem z nadwagą. Chcą zmienić nawyki żywieniowe i czuć się lepiej. W poszukiwaniu rozwiązań sięgają po dostępne na rynku publikacje promujące zdrowy styl życia. Książka „Kuchnia Fit” idealnie wpisuje się w ten trend udowadniając, że racjonalne podejście do odchudzania, może nie tylko poprawić wygląd, zdrowie i samoocenę ale też zmienić życie.


Program edukacyjny "Finansoaktywni: misja podatki"

Z badań przeprowadzonych przez Ministerstwo Finansów w 2014 roku wynika, że tylko 5,7 % młodych ludzi uważa, że pieniądze z podatków wydatkowane są właściwie. Ministerstwo Finansów postanowiło zaangażować się w tę sprawę poprzez akcję społeczną. Stworzono program edukacyjny dla gimnazjalistów „Finansoaktywni: Misja podatki”.


Ambasadorzy Medialni Nestlé – program pozycjonowania Ekspertów Nestlé w mediach

W oparciu o audyt komunikacyjny zweryfikowaliśmy obecność Nestlé w mediach, wizerunek zewnętrzny firmy i jej przedstawicieli oraz pozycjonowanie Nestlé przez pryzmat kluczowych dla spółki obszarów. Analiza wykazała niewielką liczbę komunikatów nt. Nestlé o charakterze korporacyjnym oraz brak publikacji promujących reprezentantów firmy oraz kluczowe obszary działalności.


FAN PAGE „ŻYJ SMACZNIE I ZDROWO”

Pomysł na program narodził się w związku ze wzrostem odsetka młodzieży z nadwagą i otyłością w Polsce, czego główną przyczyną są złe nawyki żywieniowe. Program „Żyj smacznie i zdrowo” jest akcją edukacyjną marki WINIARY prowadzoną we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności w polskich gimnazjach (klasy I-III gimnazjum).


Działania wizerunkowe dla marki Gerber

W styczniu 2011 roku pojawiły się w mediach publikacje na temat obecności tzw. MOM (mięsa oddzielanego mechanicznie) w posiłkach dla niemowląt marki Gerber. Zgodnie z wymogami informacja nt. MOM-u od zawsze widniała na etykietach produktów, a posiłki te były w pełni bezpieczne i odpowiednie dla niemowląt.


Dzień makaronu z Lubellą

Ponad 100 publikacji, dominacja kulinarnej blogosfery, dotarcie łączne na poziomie 39.847.648 UU. Tak 25 października 2014 roku Lubella celebrowała Światowy Dzień Makaronu. Tym samym umocniła swoją pozycję jednoznacznego lidera kategorii.


Bo zawsze jest pogoda na Lubellę

Marka Lubella to lider na rynku producentów makaronów w Polsce. Jednak lider oprócz osiągania kolejnych sukcesów musi również zadbać o edukację społeczeństwa.


Almette bez 3 bez

Almette to marka znajdująca się w portfelu firmy Hochland - istniejąca na polskim rynku od 1995 roku, jest niekwestionowanym liderem kategorii serów kremowych twarogowych. Wyróżnikiem produktowym odróżniającym Almette od pozostałych graczy rynkowych jest jakość.