Media o nas

Artykuł z cyklu „okiem eksperta” o tym, jak marki z tzw. trudnych branż, realizują swoje strategie w social mediach. Autor jako liderów komunikacji w tym zakresie wymienia m.in. profil FB firmy Budimex SA (jako najbardziej angażujący), którym od 2014r opiekuje się agencja Synertime.
Profil Budimeksu:  https://www.facebook.com/Budimexsa

zobacz więcej +

Akcja „Lubella inspiruje i edukuje” prowadzona przez agencję PR Synertime to szansa, by poznać zasady zdrowej diety opartej o produkty zbożowe. Do programu zgłosiło się już prawie 22 tysiące uczniów z całej Polski, w tym ponad 3 tysiące uczniów z województwa mazowieckiego 

zobacz więcej +

Zespół konsultantów agencji Synertime zasiliła Marta Bełza, senior account executive, która będzie pełnić rolę lidera samodzielnego zespołu. 
Związana od 3 lat z agencją Żaneta Hiszpańska awansowała na stanowisko account managera.

zobacz więcej +

Publicrelations.pl informuje swoich czytelników o nowych, socialmediowych klientach agencji Synertime.

zobacz więcej +

Portal Wirtualnemedia.pl donosi, że dział Social Media w Synertime
funkcjonuje z dnia na dzień na coraz wyższych obrotach, a do jego szeregów dołączyły nowe twarze!

zobacz więcej +

Beeffactive.pl opublikował raport  "Najefektywniejsze marki kawowe na Facebook'u" w którym Inka zajęła 2. Miejsce. Profil ten od obsługiwany jest przez agencję Synertime od 2014 roku. Autorzy rankingu wskazują, że fanpage Inki „wyróżnia się na tle pozostałych pod względem graficznym, a wykorzystane materiały są bardzo spójne, ciekawe i wysokiej jakości, co przekłada się na duże zaangażowanie fanów, jak również wysoki wskaźnik Interactivity Index, który zbiera wszystkie aktywności w obrębie fanpage’a w ciągu miesiąca.”
Profil kawy Inki: https://www.facebook.com/inkapl

 

zobacz więcej +

Fajny gadżet jak fajny facet. Ma być przede wszystkim mądry i atrakcyjny. Ta zasada tyczy się zarówno gadżetów używanych w obszarze produktowym, jak też marketingu terytorialnego.

 

zobacz więcej +

Magdalena Mikołajczak przez ponad 9 lat swojej zawodowej kariery wspierała komunikacyjnie kilkunastu klientów z branży lifestylowej, spożywczej i kosmetycznej, ale także wnętrzarskiej, zabawkarskiej oraz medycznej. Teraz wzmocni zespół BRAND PR w agencji Synertime.

zobacz więcej +

Agencja Synertime ponownie wygrała przetarg na działania Brand PR dla marek Lubella i Malma, 
należących do Grupy Maspex Wadowice. Realizację kampanii nadzoruje Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime.

zobacz więcej +

Z punktu widzenia efektywności PR-owej akcja „wykreuję swoją książkę na najbardziej wyczekiwany tytuł 2015 roku” jest prawdziwym majstersztykiem - Barbara Labudda komentuje dla PRoto wystąpienie ks. Charamsy.

zobacz więcej +

Ministerstwo Zdrowia mówi „nie” śmieciowemu jedzeniu. 1 września w życie weszła ustawa o bezpieczeństwie zdrowia i żywienia, która m.in. zakazuje sprzedaży gazowanych napojów i słodkich batoników w szkolnych sklepikach. Jaką strategię komunikacji powinny obrać firmy spożywcze w czasach mody na zdrowe odżywianie? "Kwestia zdrowego odżywiania dotyczy nie tylko Coca-Coli czy McDonald’sa – podkreśla Barbara Labudda, prezes agencji Synertime – każdy producent ma dziś obowiązek edukacji konsumentów, uczenia ich racjonalnego podejścia do własnych decyzji".

zobacz więcej +

Wizerunek osoby jest jak puzzle, wymaga uwagi i precyzyjnego doboru elementów. Jeśli więc pan Szczepan Twardoch będzie projektować układankę swojego publicznego „bywania” w sposób przemyślany, wyjdzie na tym zwycięsko. I to nie tylko dla siebie – ale dla wszystkich intelektualistów, których męczy etos „szlachetnej biedy” - komentuje wybór Szczepana Twardocha na ambasadora nowego modelu Mercedesa specjalista ds. wizerunku, Barbara Labudda.

zobacz więcej +

"Odnoszę wrażenie, że druga debata była dużo gorsza niż pierwsza. Poziom wzajemnych oskarżeń, przerzucania winy był już tak duży, że w pewnym momencie odbiorcy mogli odnieść wrażenie, że obserwują dwóch chłopców w piaskownicy, konkurujących, kto komu popsuł wieżę z piasku, a nie poważną debatę." - dla serwisu PRoto.pl drugą debatę prezydencką komentuje specjalista ds. wizerunku, Barbara Labudda.

zobacz więcej +

Za nami wielkie starcie kandydatów, walczących o najwyższy urząd w państwie. Jak wypadli podczas debaty prezydenckiej? "Przyszli na teren, którego nie znają, a co za tym idzie, nie mają pojęcia, jak się w nim poruszać. Co więc robią? Popisują się bezmyślnie i „odgrywają” role dorosłych. Choć bardzo się starają i chcieliby zabłysnąć, to efekt jest karykaturalny." - ocenia debatę Barbara Labudda w wypowiedzi dla PRoto.pl.

zobacz więcej +

Po głośnych publikacjach Wprost i doniesieniach o molestowaniu dalsza kariera Kamila Durczoka stoi pod znakiem zapytania.  W piątek 13 lutego media poinformowały o powołaniu przez TVN komisji, która zbada sprawę. Jak ujawnione informacje wpłyną na wizerunek redaktora naczelnego Faktów? W opinii Barbary Labuddy, Durczok "nawet jeżeli dziś ma i dalej będzie miał dowody sympatii i wsparcia swojego środowiska, musi się liczyć z tym, że ocena jego jako osoby publicznej została mocno nadszarpnięta."

zobacz więcej +

Iwona Sulik złożyła dymisję ze stanowiska rzecznika rządu. Kto zostanie jej następcą? "Premier Kopacz potrzebuje osoby, która połączy zadania rzecznika i doradcy wizerunkowego" - komentuje komentuje Barbara Labudda, prezez zarządu Synertime.

zobacz więcej +

W środowisku PR zawrzało po ogłoszeniu warunków nowgo przetargu Kampanii Piwowarskiej. "Klienci oczekują tak dużo, na ile pozwala im dzisiejszy trudny rynek i wciąż grasujący kryzys. Mają do tego prawo – ale nie zawsze, to co wolno jest tym, co wypada robić. Tę cienką granicę dobrego smaku przekracza się niestety coraz częściej." - ocenia sytuację Barbara Labudda w wypowiedzi dla PRoto.pl.

zobacz więcej +

Niecały miesiąc dzieli nas od wyborów parlamentarnych. To gorący czas dla kandydatów do samorządów - nieskuteczna kampania może pogrzebać ich szanse na mandat. Jak wygrać wybory i unikać wpadek w czasie kampanii wyborczej? Na te pytania odpowiada ekspert do spraw wizerunku, Barbara Labudda.

zobacz więcej +

Czym jest consumer insight i jak łączy się ze strategią marketingową, wyjaśnia Barbara Labudda w wywiadzie dla portalu PRoto.

zobacz więcej +

Żyjemy w świecie wizerunkowym. Żeby odnieść sukces musimy umieć zachowywać się medialnie. Najważniejsze jest wrażenie. Nawet najlepszy polityk, prezes dużej firmy, z idealnym programem nie ma szans, jeśli odpowiednio nie zaprezentuje się przed wyborcami lub pracownikami. Jak stworzyć wizerunek polityka? Odpowiada m.in. Barbara Labudda, eskpert ds. budowania wizerunku politycznego.

zobacz więcej +

Książka Valerie Trierweiler, byłej pierwszej damy Francji, zaszkodziła popularności François Hollande'a. Co powinni zrobić specjaliści ds. wizerunku?„Czasami jest tak, że naszym zadaniem jest nie tyle dążenie do sukcesu, co minimalizowanie strat. I właśnie w takiej sytuacji jest teraz prezydent Francji” – zauważa Barbara Labudda.

zobacz więcej +

Książka „Dziękuję za ten moment” autorstwa byłej partnerki prezydenta Francoise Hollande’a Valerie Trierweiler ukazała się we Francji 4 września i sprzedaje się jak świeże bułeczki. Była Pierwsza dama opisuje w niej kulisy rozstania z prezydentem, który kilka miesięcy wcześniej porzucił ją dla aktorki Julie Gayet. Sytuację komentuje m.in. Barbara Labudda, eskpert ds. budowania wizerunku politycznego.

zobacz więcej +

Donald Tusk, jako przewodniczący Rady Europejskiej, na jakiś czas odejdzie z polskiej polityki. A ta nie znosi próżni. Koniec kadencji premiera to także początek pytań: Co i kto po Tusku? Odpowiadają specjaliści ds. marketingu politycznego, m.in. Barbara Labudda.

zobacz więcej +

Warszawska agencja PR Synertime zadebiutowała właśnie w lipcowym raporcie Sotrendera, w kategorii „Agencje Interaktywne i e-PR”. Firma została doceniona w zakresie angażowania fanów w interakcje na Facebooku. To już drugie wyróżnienie dla fanpage’a agencji w tym roku. Wcześniej magazyn Press przyznał Synertime pierwsze miejsce w swoim rankingu w kategorii „Agencje PR na Facebooku”.

zobacz więcej +

Jak widać nasz Marcin nie tylko śledzi statusy na fejsie, ale również czasem lubi sobie poćwierkać. Tym razem popełnił tekst o tym, jak to powinno wyglądać od strony biznesowej. 

zobacz więcej +

Występ Cleo podczas Eurowizji wpisywał się w konwencję konkursu. Nie powinniśmy się wstydzić ani akcentów erotycznych ani folklorystycznych, wręcz przeciwnie - udowodniliśmy, że Polacy potrafią się bawić, co i tak nie będzie mieć wielkiego wpływu na wizerunek naszego kraju - oceniają eksperci.

zobacz więcej +

„Wszyscy są w ciąży przez Bartka” - hasło najnowszej kampanii promocyjnej producenta obuwia dziecięcego BARTEK wychodzi poza dotychczasowy schemat komunikacji. Czy Bartek „sprawca wielu ciąż” sprawi też kłopoty marce? Na to pytanie odpowiadają eksperci ds. wizerunku.

zobacz więcej +

Tomek Tomczyk, autor bloga kominek.es, wszedł do zarządu Synertime. Ma on wesprzeć agencję przy realizacji projektów specjalnych online.

zobacz więcej +

Na jakie zmiany w komunikacji i PR-ze możemy jeszcze liczyć w tym roku? Zdaniem Barbary Labuddy, prezesa Synertime, zmiany będą dotyczyć mediów, „które – jak domino – będą miały wpływ na obraz kolejnych, połączonych ze sobą narzędzi PR”. Przy czym na znaczeniu zyskają szczególnie media lokalne.

zobacz więcej +

Barbarą Labuddą o tym, czy facebookowe buty pasują na PR-owe stopy

zobacz więcej +

Magazyn Press poprosił piątkę specjalistów od mediów społecznościowych o ocenę facebookowych stron polskich agencji PR. Najlepsze oceny zebrało Synertime.

zobacz więcej +

Czy samorządy na co dzień nie wykorzystują narzędzi z zakresu public relations? Wykorzystują. Dlaczego więc wiele z nich wciąż boi się oficjalnie ogłosić przetarg, rozesłać zapytania ofertowe i rozpocząć współpracę z profesjonalną agencją PR?

zobacz więcej +

Wielkie Porwanie Małego Głoda to kampania, która w ciągu ostatnich kilku dni wywołała sporo zamieszania i komentarzy. Raczej niepochlebnych. „Haters gonna hate” – jak mówi staropolskie porzekadło.

zobacz więcej +

Blogi, z roku na rok, cieszą się coraz większym zainteresowaniem marek. Blogerzy stali się key opinion leaders, czyli liderami opinii, dzięki którym marka ma szansę dotrzeć do swoich klientów. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób myśli o założeniu własnego bloga.

zobacz więcej +

Dlaczego samorządowcy nie chcą przyznawać się do korzystania z usług PR-owych? „Urzędnicy mogą bać się potencjalnych oskarżeń, że zamiast budować szpitale czy domy dziecka wydają pieniądze podatników na działania, które w opinii społeczeństwa są niejasne, niepotrzebne i nie do końca uczciwe” – twierdzi Barbara Labudda z agencji Synertime.

zobacz więcej +

Ogólnopolski projekt Nestlé skierowany do studentów kierunków związanych z żywieniem.

zobacz więcej +

Kampania bardzo dobrze wpisała się w media społecznościowe. „Jej twórcom na pewno można oddać to, że wpisali się w jeden z filarów tworzenia kampanii social mediowych – bazują na emocjach. Tak skonstruowany przekaz na pewno dotrze do niejednego odbiorcy, który się z nim zidentyfikuje” – ocenia Marcin Firmanty, online community manager w agencji Synertime.

zobacz więcej +
Wywiad o...wizerunku Kościoła, z Ewą Kaczmarek z agencji Synertime.
zobacz więcej +

„Mówi się, że jak Cię widzą, tak Cię piszą – w branży komunikacji marketingowej można to sparafrazować: jak o Tobie czytają, tak Cię widzą. Zwłaszcza, gdy czytają o Tobie w sieci” –  tak  Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime, skomentowała sposób prezentowania się w społecznościówkach.

zobacz więcej +
Wywiad z...Marcinem Firmantym, szefem działu digital PR w Synertime.
zobacz więcej +

Barbara Labudda: nie poprawiaj klienta, tylko odpowiadaj na jego potrzeby

zobacz więcej +

Małopolskę na Zachodzie mają promować spoty z… sobowtórem George'a Clooneya. Czy powtórzą los filmów z mężczyzną goniącym biegaczkę, które przed Euro 2012 wypuściła Warszawa, i staną się źródłem kpin? PRoto.pl oddało głos Barbarze Labuddzie, Robertowi Stępowskiemu oraz Katarzynie Matodze.

zobacz więcej +
Wywiad z...

Barbarą Labuddą i Ewą Kaczmarek z agencji Synertime, o synergii w działaniach PR-owców.

zobacz więcej +

Mniej ofert dla PR-owców, ostrożniej podejmowane decyzje i żadnych perspektyw na wzrost budżetów komunikacyjnych przy jednoczesnej ofensywie mediów społecznościowych – tak rok 2012 z jego największą porażką – „Basenem Narodowym” w tle – podsumowała Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime.

zobacz więcej +

Eskadra Publica zmieniła nazwę i identyfikację wizualną firmy. Nowe oblicze „ma podkreślić, że firma stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą klientom wizerunkową wartość dodaną” – czytamy w oświadczeniu.

zobacz więcej +

Karierę w polityce próbowało robić już wielu celebrytów m.in. Krzysztof Ibisz, Janusz Rewiński, Tadeusz Ross, Krzysztof Cugowski, Iwona Guzowska, dwukrotnie próbował do Sejmu dostać się także Sławomir Świerzyński, lider zespołu Bayer Full. W naszym studio Marta Szulawiak, właścicielka szkoły tańca na rurze, która niedawno brała udział w programie „Top Model”. Naszym gościem jest także Barbara Labudda – specjalista do spraw wizerunku, która daje pani Marcie duże szanse na sukces.

zobacz więcej +

Wśród polityków zapanowała moda na szkolenia, pracowanie nad wizerunkiem. Czy to ma sens? Odpowidają eksperci m.in. z dziedziny szkoleń oraz budowania wizerunku politycznego. 

zobacz więcej +