O firmie

W 2007 roku, za wzgórzami, za rzeką, przy kabackim lesie w Warszawie powstała agencja, która w tamtym czasie nazywała się jeszcze Eskadra PUBLICA i należała do Grupy Komunikacyjnej Eskadra. Właśnie wtedy, w pierwszej siedzibie firmy, Ewa Kaczmarek poznała Barbarę Labuddę. Panie były i są tak różne jak tylko można sobie to wyobrazić. Ewa – siła spokoju i opanowania. Barbara to ciągłe wrzenie, wulkan energii. Obie należały do kadry zarządzającej firmą i codziennie ze sobą współpracowały. Tak zaczęła się ich – początkowo ostrożna, potem coraz bliższa – znajomość. Z czasem różnice temperamentów stawały się coraz bardziej inspirujące, a odmienne zdania i sposoby patrzenia na biznes po prostu zmuszały do wzajemnych dyskusji i tworzenia innowacyjnych, coraz to innych koncepcji. Wtedy po raz pierwszy odczuły, na czym naprawdę polega siła synergii.

Panie szybko zauważyły, że pomysły, które rodzą się w burzliwej, ale też pełnej wzajemnej sympatii i szacunku atmosferze, inspirują do odważnego i kreatywnego działania. Powstawały idee, przemyślenia i marzenia, które najpierw pozwoliły rozkwitnąć kilkuosobowej firmie, a obecnie stanowią filary jej funkcjonowania.

W roku 2009 zaprzyjaźnione już Barbara i Ewa przejęły stery zarządzania Agencją, a dwa lata później rozpoczęły zakup udziałów. Mała, sześcioosobowa firma rosła i rozwijała się. Coraz więcej było zadowolonych klientów i zatrudnionych ekspertów, pojawiły się pierwsze duże sukcesy i nagrody. Przyszedł więc czas na zmianę nazwy, która byłaby przypieczętowaniem idei budowania agencji na „różnorodności, która tworzy wartość dodaną”. Cały, kilkunastoosobowy już wówczas zespół spotykał się i dyskutował. I myślał. I znowu dyskutował. Tak powstało słowo „Synertime” – deklaracja, że źródłem siły i kreatywności agencji ma być zawsze synergia pracy i dobrej, słonecznej („summertime”) atmosfery. Ponieważ zespół Synertime to profesjonalni specjaliści, którzy są różnorodni i pełni ciekawych pasji.

Dziś Synertime to 21-osobowa warszawska agencja public relations. Obie zarządzające szczególny nacisk kładą na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

Co ważniejsze dla sukcesu: talent czy pracowitość?
A co ważniejsze w rowerze: przednie czy tylne koło?

George Bernard Shaw