Komunikaty prasowe

Wzrost konsumpcji w Polsce szansą dla branży FMCG

24 września 2018

Od 2017 roku w Polsce zdecydowanie wzrósł poziom konsumpcji. Jakość życia Polaków z każdym rokiem zdecydowanie się polepsza, co widać chociażby po tym, że coraz więcej kupujemy. Z badań GUS wynika, że w 2017 r. spożycie w sektorze gospodarstw domowych wzrosło realnie o 4,8%, podczas gdy w 2016 r. wzrost wynosił 3,9%. ...


Konsumenci chętniej sięgają po produkty funkcjonalne

17 września 2018

Wybierając produkty spożywcze, coraz częściej zwracamy uwagę już nie tylko na ich smak, ale także dodatkowe właściwości. W przypadku gum zależy nam m.in., aby wspomagały higienę jamy ustnej i działały przeciwpróchniczo oraz żeby skutecznie odświeżały oddech. ...


Zakupy spożywcze wciąż bardziej w realu niż w sieci

04 września 2018

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Przez internet kupujemy niemal wszystko: ubrania, książki, płyty, buty. Okazuje się jednak, że nie w każdej dziedzinie się to sprawdza. Polacy nadal wolą robić zakupy spożywcze w tzw. realu niż w sieci. ...


Mama w sklepie: słucha dziecka i lubi sprawdzoną ofertę

28 sierpnia 2018

Matki pozwalają swoim pociechom samodzielnie wybierać ulubione przekąski. Chętniej sięgają po marki, które już znają i nie są otwarte na eksperymenty. Kupując dziecku słodycze, najczęściej chcą sprawić mu radość i okazać miłość. ...


Słodki powrót do szkoły

27 sierpnia 2018

Codzienne wstawanie, długie lekcje, sprawdziany, odrabianie prac domowych – ciężko przywyknąć do wszystkich tych obowiązków po długim wakacyjnym odpoczynku. Ponowne przyzwyczajenie się do szkolnego rytmu bywa trudne. ...