Komunikaty prasowe

Marka licencyjna – skuteczny sposób na promocję

03 lipca 2018

Udzielenie zgody innej firmie na wykorzystanie logo czy wizerunku swojego produktu to rozwiązanie niezwykle opłacalne dla obu stron. Bez ponoszenia kosztów promujemy swój brand, a nasz biznesowy partner może korzystać z popularnego znaku. ...


Siła przyjaźni w piosence Fruittella

29 czerwca 2018

Marka rozpoczęła działania skierowane do najmłodszych, których podstawą jest animowany teledysk. Jego bohaterem jest paczka przyjaciół złożona z owoców znanych z produktów Fruittella, które wzajemnie sobie pomagają i wspierają w trudnych sytuacjach. ...


Polacy na zakupach: najczęstsze przyzwyczajenia i nawyki

25 czerwca 2018

W przeciwieństwie do naszych zachodnich sąsiadów nie lubimy robić sprawunków na zapas, chociaż niedziele bez handlu powoli nas do tego zmuszają. Zamiast tego wolimy wybrać się do sklepu nawet 360 razy w roku! Śledzimy obowiązujące trendy na rynku spożywczym, ale nie tak łatwo im ulegamy. ...


Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki, czyli smaki na lato

21 czerwca 2018

Słodycze już dawno przestały być utożsamiane wyłącznie ze słodkimi smakami. Konsumenci coraz częściej poszukują innowacyjnych doznań smakowych i dlatego obecnie chętniej sięgają po artykuły o unikalnej strukturze czy w wariantach, niekojarzonych wcześniej z tą kategorią. ...


Lizaki 3D dla nastoletnich miłośników słodkich nowości

07 czerwca 2018

Chupa Chups to lizaki, które w latach 50. XX wieku zrewolucjonizowały rynek słodyczy. Od tamtej pory marka konsekwentnie wprowadza innowacyjne produkty, które wyznaczają trendy w tym segmencie. Przykładem są lizaki 3D w kształcie czaszki i szklanki z napojem, które właśnie pojawiły się w jej portfolio. ...


Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką

29 maja 2018

Zwykła reklama to za mało, aby zainteresować ofertą najmłodszych konsumentów. Najważniejsze jest prowadzenie  z nimi stałego dialogu i budowanie wiarygodnego przekazu. W komunikacji do tej grupy zdecydowanie lepiej sprawdzą się influencerzy niż celebryci. ...