Komunikaty prasowe

Powermat Polska i Dunkin’ Donuts łączą siły!

04 września 2017

Popularna sieć kawiarni Dunkin’ Donuts rozpoczęła współpracę z innowacyjnym start-upem Powermat Polska. Nowe punkty bezprzewodowego ładowania, czyli PowerSpoty pojawiły się w kawiarni przy ul. Świętokrzyskiej w Warszawie. ...


Pokolenie technologii – yuccie i wielkomiejska przestrzeń

22 sierpnia 2017

Millenialsi i hipsterzy to swego czasu modne nazwy młodego pokolenia, które aktualnie nie oddają już ducha tej grupy społecznej. Młodzi, ambitni, kreatywni, nadążający za nowoczesnym, zdigitalizowanym światem, dla których technologia stała się integralną częścią życia wymagali zdefiniowania na nowo. ...


Co wiedzą o nas aplikacje mobilne?

10 sierpnia 2017

Zaledwie 27% użytkowników korzystających z nowoczesnych form komunikacji jest gotowa oddać część swojej prywatności w celu zwiększenia wygody i łatwości korzystania z sieci. Tymczasem każdy, kto korzysta z bezpłatnych aplikacji w telefonie czy z portali społecznościowych udostępnia o sobie szereg informacji. ...


Kolejne miasta na energetycznej mapie Powermat!

21 lipca 2017

Na mapie zasilania Powermat pojawiły się  cztery kolejne punkty. Nowe PowerSpoty (punkty ładowania) zainstalowane zostały w Krakowskim Gabinecie Kosmetyki Lekarskiej Anny Drobny oraz salonie urody Moja Kosmetyczka w śląskich Żorach. ...


Ponad 19 tys. minut ładowania i 2700 pobrań aplikacji w zaledwie 2 tygodnie!

11 lipca 2017

Tyle czasu spędzili użytkownicy aplikacji Powermat na ładowaniu swoich smartfonów. Innowacyjny startup zaledwie dwa tygodnie temu ogłosił nową strategię sprzedażową – 1000 nowych PowerSpotów do ładowania do końca roku i zapowiedział stawienie czoła amerykańskiej drużynie, która do tej pory osiągnęła ponad 1 mln jednostek. ...


Umarła reklama (billboardowa) – niech żyje reklama (online)!

30 czerwca 2017

Do 15 lipca potrwają konsultacje społeczne Miasta Stołecznego Warszawy związane z wprowadzeniem uchwały krajobrazowej. Proponowane przepisy znacznie ograniczają reklamę zewnętrzną, odbiły się więc szerokim echem w branży marketingowej. ...