Komunikaty prasowe

Zmiana struktury udziałowej agencji Eskadra PUBLICA

05 grudnia 2011

Zakończył się proces zmian w strukturze własnościowej agencji Eskadra PUBLICA. Nowymi udziałowcami spółki są Barbara Labudda – dotychczasowa Business Development Director oraz Ewa Kaczmarek, która pełniła dotąd w agencji funkcję Client Service Director. Odkupiły one udziały firmy od Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Oprządka. ...


Sprawdzony PR dla miasta know-how

02 grudnia 2011

Agencja Eskadra PUBLICA od początku września 2011 odpowiada za realizację strategii PR dla Miasta Poznania. Zaplanowane działania mają wzmocnić wizerunek miasta jako metropolii oferującej idealne warunki do rozwoju i realizacji wszelkich ambicji. ...


Eskadra PUBLICA wsparła największe wydarzenie pasyjne na świecie

21 kwietnia 2011

Eskadra PUBLICA była odpowiedzialna za komunikację medialną wokół projektu Poznańskiego Misterium Męki Pańskiej, które w tym roku, 16 kwietnia 2011, po raz pierwszy odbyło się w Warszawie. Działania agencji przyniosły godne efekty – prawie 400 publikacji w prasie i internecie oraz ponad 150 emisji w radiu i telewizji. ...


Jak zostać królem (na boisku mediów)

02 marca 2011

Nagrodzony Oscarem Colin Firth w filmie „King's Speech" miał rolę nietypową. Grał króla, który się jąkał i z osobistym doradcą pracował nad pokonaniem tej przypadłości. Absurd sytuacji polega na tym, że jednym z kluczowych obowiązków koronowanej głowy jest porywanie tłumu poprzez płomienne przemowy. ...


Eskadra PUBLICA wierna ideałom marki YOSKINE

28 października 2010

Organizacją konferencji prasowej z udziałem m.in. Anny Marii Jopek i Urszuli Dudziak rozpoczęła się współpraca agencji PR Eskadra PUBLICA z YOSKINE – najbardziej ekskluzywną marką w portfolio firmy DAX Cosmetics. ...