Komunikaty prasowe

Synertime z kompletną obsługą marki Lubella

19 sierpnia 2013

Agencja Synertime wygrała przetarg na obsługę PR marki Lubella, należącej do Grupy Maspex Wadowice. Działania realizowane są wokół idei „Bo zawsze jest dobra pogoda na Lubellę” i obejmują kompleksową obsługę Brand PR. ...


Synertime dla firmy Hochland

10 lipca 2013

10 lipca wystartowała kampania online wspierająca ofertę produktową Almette. Producent serów, firma Hochland, zlecił opracowanie i koordynację działań agencji PR Synertime. Firmy współpracowały już wcześniej realizując kilka projektów w 2012 roku. ...


Bloger w agencji Synertime

16 maja 2013

Synertime rozbudowuje swoje struktury w kierunku mediów społecznościowych – do zespołu dołączył Marcin Firmanty, który przeszedł do Synertime z agencji interaktywnej Vacaloca, gdzie zajmował stanowisko szefa działu Buzz Marketingu. ...


Eskadra PUBLICA zmienia nazwę na Synertime

10 grudnia 2012

Warszawska agencja public relations zmieniła nazwę, co ma podkreślić, że firma stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą Klientom wizerunkową wartość dodaną. ...


Eskadra PUBLICA zdobywa Wawel

25 czerwca 2012

Eskadra PUBLICA rozpoczęła współpracę z firmą Wawel SA, która specjalizuje się w produkcji wyrobów czekoladowych i cukierniczych. Usługi agencji obejmują działania z zakresu Brand PR, Corporate PR, CSR, IR oraz komunikacji kryzysowej. ...


Expander wraca do Eskadry PUBLIKI

11 czerwca 2012

Eskadra PUBLICA wygrała przetarg na działania PR dla Expandera – czołowego gracza branży doradztwa finansowego w Polsce. Firmy współpracowały już w latach 2008-2009 w zakresie biznesowo-finansowego media relations. ...