Komunikaty prasowe

Kino poszerza horyzonty - rusza projekt "Zakochaj się w kulturze" dla osób niewidomych i niesłyszących

15 marca 2012

14 marca w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie odbył się pokaz filmu „Listy do M.” w wersji dostępnej dla osób niewidomych i niesłyszących. Dzięki audiodeskrypcji i napisom osoby niepełnosprawne sensorycznie mogły obejrzeć film. Premiera zainaugurowała cykl spotkań kulturalnych „Zakochaj się w kulturze”. Film już 15 marca będzie dostępny w sprzedaży ogólnej z dodatkowymi ścieżkami. ...


Podsumowanie współpracy Miasta Poznania z Eskadrą PUBLICĄ

19 stycznia 2012

Rogale świętomarcińskie, największy w Polsce bieg uliczny czy międzynarodowy festiwal skrzypcowy to tylko przykłady z długiej listy wydarzeń, do których promocji medialnej Biuro Promocji Miasta Poznania zaangażowało agencję PR. ...


Zmiana struktury udziałowej agencji Eskadra PUBLICA

05 grudnia 2011

Zakończył się proces zmian w strukturze własnościowej agencji Eskadra PUBLICA. Nowymi udziałowcami spółki są Barbara Labudda – dotychczasowa Business Development Director oraz Ewa Kaczmarek, która pełniła dotąd w agencji funkcję Client Service Director. Odkupiły one udziały firmy od Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Oprządka. ...


Sprawdzony PR dla miasta know-how

02 grudnia 2011

Agencja Eskadra PUBLICA od początku września 2011 odpowiada za realizację strategii PR dla Miasta Poznania. Zaplanowane działania mają wzmocnić wizerunek miasta jako metropolii oferującej idealne warunki do rozwoju i realizacji wszelkich ambicji. ...


Eskadra PUBLICA wsparła największe wydarzenie pasyjne na świecie

21 kwietnia 2011

Eskadra PUBLICA była odpowiedzialna za komunikację medialną wokół projektu Poznańskiego Misterium Męki Pańskiej, które w tym roku, 16 kwietnia 2011, po raz pierwszy odbyło się w Warszawie. Działania agencji przyniosły godne efekty – prawie 400 publikacji w prasie i internecie oraz ponad 150 emisji w radiu i telewizji. ...