Komunikaty prasowe

Synertime dla Lubelli w zakresie działań PR

19 marca 2014

„Uwielbiam” to hasło przewodnie rocznych działań PR, które dla Lubelli realizuje warszawska agencja Synertime. Firma Lubella przedłużyła ubiegłoroczną umowę na obsługę marki. Działania zaplanowane na rok 2014 będą skierowane do dziennikarzy i blogerów. ...


Synertime ponownie dla Budimeksu

19 listopada 2013

Synertime rozpoczęło współpracę z Budimex SA, jedną z największych spółek budowlanych w Polsce. Agencja odpowiada za koordynację biura prasowego firmy, w tym działania z obszaru PR-u korporacyjnego, media relations oraz doradztwo antykryzysowe. ...


Synertime z kompletną obsługą marki Lubella

19 sierpnia 2013

Agencja Synertime wygrała przetarg na obsługę PR marki Lubella, należącej do Grupy Maspex Wadowice. Działania realizowane są wokół idei „Bo zawsze jest dobra pogoda na Lubellę” i obejmują kompleksową obsługę Brand PR. ...


Synertime dla firmy Hochland

10 lipca 2013

10 lipca wystartowała kampania online wspierająca ofertę produktową Almette. Producent serów, firma Hochland, zlecił opracowanie i koordynację działań agencji PR Synertime. Firmy współpracowały już wcześniej realizując kilka projektów w 2012 roku. ...


Bloger w agencji Synertime

16 maja 2013

Synertime rozbudowuje swoje struktury w kierunku mediów społecznościowych – do zespołu dołączył Marcin Firmanty, który przeszedł do Synertime z agencji interaktywnej Vacaloca, gdzie zajmował stanowisko szefa działu Buzz Marketingu. ...


Eskadra PUBLICA zmienia nazwę na Synertime

10 grudnia 2012

Warszawska agencja public relations zmieniła nazwę, co ma podkreślić, że firma stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą Klientom wizerunkową wartość dodaną. ...