Komunikaty prasowe

Synertime promuje Legalną Kulturę

06 czerwca 2014

Agencja PR Synertime rozpoczęła współpracę z Fundacją Legalna Kultura. Fundacja realizuje kampanię społeczną, której celem jest promocja korzystania z legalnych źródeł kultury, edukacja w zakresie świadomego uczestnictwa w kulturze i ochrony własności intelektualnej w cyfrowych czasach. ...


Synertime z nową strukturą i stroną www

19 maja 2014

Agencja Synertime uruchomiła nową, responsywną stronę internetową, www.synertime.pl. Jej konstrukcja skupia się na 5 głównych obszarach działalności firmy, które korespondują z niedawno redefiniowanymi działami organizacji. ...


Synertime trzyma formę!

24 marca 2014

Synertime rozpoczyna kompleksową obsługę PR Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego „Trzymaj formę” – największej tego typu inicjatywy w całej Unii Europejskiej. ...


Synertime dla Lubelli w zakresie działań PR

19 marca 2014

„Uwielbiam” to hasło przewodnie rocznych działań PR, które dla Lubelli realizuje warszawska agencja Synertime. Firma Lubella przedłużyła ubiegłoroczną umowę na obsługę marki. Działania zaplanowane na rok 2014 będą skierowane do dziennikarzy i blogerów. ...


Synertime ponownie dla Budimeksu

19 listopada 2013

Synertime rozpoczęło współpracę z Budimex SA, jedną z największych spółek budowlanych w Polsce. Agencja odpowiada za koordynację biura prasowego firmy, w tym działania z obszaru PR-u korporacyjnego, media relations oraz doradztwo antykryzysowe. ...


Synertime z kompletną obsługą marki Lubella

19 sierpnia 2013

Agencja Synertime wygrała przetarg na obsługę PR marki Lubella, należącej do Grupy Maspex Wadowice. Działania realizowane są wokół idei „Bo zawsze jest dobra pogoda na Lubellę” i obejmują kompleksową obsługę Brand PR. ...